Gå til innhold

Hva har du spist idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist:

 

frokost: 1 og 1/2 rundstykke og et eple.

Luch: det samme...............

Middag; en karbonade og halv potet

Kvelds: 2 mandariner, glass melk, 2 sånne riskaker med smak, 1 lakrisstang og 1 kjærlighet:P j og en saftis.....sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 nutrilettbar til frokost

1 brødskive med gulost og en kaffe latte til lunsj

2 små saftis

lapskaus til middag

1 nutrilettbar til kveldskos

Skrevet

Frokost: ett stekt egg

Lunsj: Omelett med skinke, paprika og ost

Mellommåltid: Kålrabi

Middag: Gratinerte grønnsaker med svinekjøtt

Kvelds: Vaniljekesam med skogsbær og nesten ei hel sjokoladeplate :P

Skrevet

Frokost: 1 0% yoghurt

Lunsj: en bolle blandet salat

Middag: To pølser, potetmos og grønnsaker

kvelds: 1 knekkebrød

I tillegg har jeg spist 2 klementiner og noen pastiller.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Yoghurt med blåbærmusli til frokost

Scones med brunost til lunsj

Hvalgryte til middag

Creme brulee til dessert

En skolebolle til kveld

 

Har også spist et eple og et par bananer om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Jeg har spist:

 

frokost: 1 og 1/2 rundstykke og et eple.

Luch: det samme...............

Middag; en karbonade og halv potet

Kvelds: 2 mandariner, glass melk, 2 sånne riskaker med smak, 1 lakrisstang og 1 kjærlighet:P j og en saftis.....sukk

 

Frokost: To rugsprø med makrell i tomat

Lunsj: Pastasalat+ en kiwi

Middag: Spagetti bolognese

 

Ikke spist kvelds..Men til gjengjeld drukket te, iste og et glass vin :)

Skrevet

Ingen frokost

pasta og kjøttboller

mer kjøttboller

Godteri og sjokolade.. Huff

Gjest sug lut
Skrevet

Skal vi se... en diiger kaffe latte, og så en til. Og så to skiver toast med Bremykt sånn litt etterhvert, og to til siden det var så godt. Det var frokost, på et vis.

Kan ikke si jeg husker noen lunsj. Bare mengder av kaffe.

To porsjoner suppelapskaus til middag.

To hjemmelagde epleterter til dessert, og guuuud så gode de er.

Og så rissalat til kvelds.

Skrevet

Frokost: 2 brødskiver med leverpostei

Middag: 2 røkte kjøttpølser, en dæsj potetmos og grønnsaksblanding

Kveldsmat: en Center-sjokolade og en klementin

Skrevet

Frokost: 1 skål med havregryn og melk

Lunsj: salat og to skiver

Mellom: 2 havrekeks og 1eple

Middag: pasta, grønnsaker og tomatsaus

Kvelds: 1polarbrød, bittelitt chips og tre ruter stratos

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hmm..

vann først

så en bagel med egg og tomat

så en banan etter trening

middagen: fiskepinner, potetstappe med spinat, erter og mais.

et kakestykke da foreldrene mine kom over med kake.

te

vann

 

Ikke så mye altså. Må spise mer bra mat.

Skrevet

2 skiver ristet brød med bremykt og sykker til frokost

2 skiver med sirup og brunost til lunsj

Lasagne til middag

Frokostblanding til kvelds.

 

Er alt for lenge siden jeg har spist skive med sukker eller sirup og brunost, så siden barna var borte klarte jeg virkelig ikke la være å være usunn idag! Finnes ikke noe bedre! :P Gode barndommsminner da sukker og sirup ikke var like fy-fy som det er idag.

Men skal IKKE lære barna om den uvanen, får prøve å skjule den så godt jeg kan.

Skrevet

Frokost 1: wasa husmann med bringebærsyltetøy.

Frokost 2: bagel med frokostsalat og spekeskinke, kaffelatte.

Lunsj 1: suppelappskaus.

Lunsj 2: 1 pizzamuffins, 2 trekanter av stor toblerone.

Middag: spagetti bolognese.

Kvelds1: 6 biter nigiri og 1 trekant av stor toblerone.

Kvelds 2: suppelappskaus.

Skrevet

Frokost : halv brødskive med salami

noen pepperkaker

Lunsj : To brødskiver med stekte karbonader

Middag : Julepølse, brokkoli, poteter og brun saus

Kvelds : To kjeks :P

Skrevet

Frokost: 2 lapper med syltetøy

Lunsj: Et halvt rundtstykke med salami

Middag: 2 karbonader, potetmos, grønnsaker og saus

Innimellom: sikkert 1 liter juice, og en cappucino.

Skrevet

2 brødskiver med ost og skinke

Hjemmelaget kjøtt/grønnsakssuppe

1 bolle med grøt

Litt potetgull

1 skive med servelat, majones og paprika.. tror det blir en til :)

Skrevet

Frokost: eggehvite med tunfisk og litt hakket tomat med basilikum

Middag: 200 g pangasius filet, altså fisk ( sånn det skrives?) og brokkoli, blomkål og gulrøtter

Kvelds: 1 vaffel med syltetøy.

 

 

Skrevet

Frokost: En liten omelett med cottage cheese + biola

Lunch: Frokostblanding med banan

Plommer og druer

Middag: Fiskekaker og grønnsaker

Kvelds: Bare godis og sjokolade og vann.. huff :(

Ellers ble det bare vann i dag, ingen te eller kaffe.. merkelig!

Skrevet

Frokos: to knekkebrød

Middag: en kyllingfillet og noe grønnsaker

Skrevet

Argh, jeg er på psmf-diett denne uka (og neste), og ikke har jeg så mye matlyst heller ...

 

Frokost : Proteinshake (dobbel)

Lunch : 1 liten kurv bringebær + 1 agurk

Middag : Ytrefilet med asparges, litt bringebær til dessert

Kvelds: Proteinshake (dobbel)

Skrevet

Jeg fasta til jeg ble operert, fikk to brødskiver med skinke og agurk, og øst og paprika etterpå. Og ei cola på hjemturen. Litt dårlig:p

Skrevet

Frokost: Havregrøt laget med linfrø,sesamfrø,fiberhusk og havregryn.

 

Mellommåltid: en banan

 

Lunsj: Kyllingsalat og 1/2 grovt rundstykke,hjemmelaget.

 

Mellommåltid: Et eple og en kiwi.

 

Middag: ovnsbakt laks med woka grønnsaker og salat til.

 

Mellommåltid: 2 ryvita knekkebrød med smøreost.

 

Kvelds 1: 1 grovt rundstykke med leverpostei og makrell i tomat.

 

Kvelds 2: Tomatsuppe med egg

 

Drikke: I hovesak vann med sitron og agurk, ettpar kopper grønn te og ettpar kopper kaffe med melk og kanel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...