Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har spist: frokost: 1 og 1/2 rundstykke og et eple. Luch: det samme............... Middag; en karbonade og halv potet Kvelds: 2 mandariner, glass melk, 2 sånne riskaker med smak, 1 lakrisstang og 1 kjærlighet:P j og en saftis.....sukk
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 1 nutrilettbar til frokost 1 brødskive med gulost og en kaffe latte til lunsj 2 små saftis lapskaus til middag 1 nutrilettbar til kveldskos
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Frokost: ett stekt egg Lunsj: Omelett med skinke, paprika og ost Mellommåltid: Kålrabi Middag: Gratinerte grønnsaker med svinekjøtt Kvelds: Vaniljekesam med skogsbær og nesten ei hel sjokoladeplate
Himmel og hav Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Frokost: 1 0% yoghurt Lunsj: en bolle blandet salat Middag: To pølser, potetmos og grønnsaker kvelds: 1 knekkebrød I tillegg har jeg spist 2 klementiner og noen pastiller.
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Yoghurt med blåbærmusli til frokost Scones med brunost til lunsj Hvalgryte til middag Creme brulee til dessert En skolebolle til kveld Har også spist et eple og et par bananer om jeg ikke husker feil.
what a drittkjerring Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har spist: frokost: 1 og 1/2 rundstykke og et eple. Luch: det samme............... Middag; en karbonade og halv potet Kvelds: 2 mandariner, glass melk, 2 sånne riskaker med smak, 1 lakrisstang og 1 kjærlighet:P j og en saftis.....sukk Frokost: To rugsprø med makrell i tomat Lunsj: Pastasalat+ en kiwi Middag: Spagetti bolognese Ikke spist kvelds..Men til gjengjeld drukket te, iste og et glass vin
løvebrøl Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Ingen frokost pasta og kjøttboller mer kjøttboller Godteri og sjokolade.. Huff
Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Skal vi se... en diiger kaffe latte, og så en til. Og så to skiver toast med Bremykt sånn litt etterhvert, og to til siden det var så godt. Det var frokost, på et vis. Kan ikke si jeg husker noen lunsj. Bare mengder av kaffe. To porsjoner suppelapskaus til middag. To hjemmelagde epleterter til dessert, og guuuud så gode de er. Og så rissalat til kvelds.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Frokost: 2 brødskiver med leverpostei Middag: 2 røkte kjøttpølser, en dæsj potetmos og grønnsaksblanding Kveldsmat: en Center-sjokolade og en klementin
Jojo x3 Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Frokost: 1 skål med havregryn og melk Lunsj: salat og to skiver Mellom: 2 havrekeks og 1eple Middag: pasta, grønnsaker og tomatsaus Kvelds: 1polarbrød, bittelitt chips og tre ruter stratos
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 Hmm.. vann først så en bagel med egg og tomat så en banan etter trening middagen: fiskepinner, potetstappe med spinat, erter og mais. et kakestykke da foreldrene mine kom over med kake. te vann Ikke så mye altså. Må spise mer bra mat.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 2 skiver ristet brød med bremykt og sykker til frokost 2 skiver med sirup og brunost til lunsj Lasagne til middag Frokostblanding til kvelds. Er alt for lenge siden jeg har spist skive med sukker eller sirup og brunost, så siden barna var borte klarte jeg virkelig ikke la være å være usunn idag! Finnes ikke noe bedre! Gode barndommsminner da sukker og sirup ikke var like fy-fy som det er idag. Men skal IKKE lære barna om den uvanen, får prøve å skjule den så godt jeg kan.
bIomstre Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 Frokost 1: wasa husmann med bringebærsyltetøy. Frokost 2: bagel med frokostsalat og spekeskinke, kaffelatte. Lunsj 1: suppelappskaus. Lunsj 2: 1 pizzamuffins, 2 trekanter av stor toblerone. Middag: spagetti bolognese. Kvelds1: 6 biter nigiri og 1 trekant av stor toblerone. Kvelds 2: suppelappskaus.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 Frokost : halv brødskive med salami noen pepperkaker Lunsj : To brødskiver med stekte karbonader Middag : Julepølse, brokkoli, poteter og brun saus Kvelds : To kjeks
Cat_Woman Skrevet 29. oktober 2012 #15 Skrevet 29. oktober 2012 Frokost: 2 lapper med syltetøy Lunsj: Et halvt rundtstykke med salami Middag: 2 karbonader, potetmos, grønnsaker og saus Innimellom: sikkert 1 liter juice, og en cappucino.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #16 Skrevet 29. oktober 2012 2 brødskiver med ost og skinke Hjemmelaget kjøtt/grønnsakssuppe 1 bolle med grøt Litt potetgull 1 skive med servelat, majones og paprika.. tror det blir en til
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 29. oktober 2012 #17 Skrevet 29. oktober 2012 Frokost: eggehvite med tunfisk og litt hakket tomat med basilikum Middag: 200 g pangasius filet, altså fisk ( sånn det skrives?) og brokkoli, blomkål og gulrøtter Kvelds: 1 vaffel med syltetøy.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #18 Skrevet 29. oktober 2012 Frokost: En liten omelett med cottage cheese + biola Lunch: Frokostblanding med banan Plommer og druer Middag: Fiskekaker og grønnsaker Kvelds: Bare godis og sjokolade og vann.. huff Ellers ble det bare vann i dag, ingen te eller kaffe.. merkelig!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #19 Skrevet 29. oktober 2012 Frokos: to knekkebrød Middag: en kyllingfillet og noe grønnsaker
Papegøyeblomst Skrevet 29. oktober 2012 #20 Skrevet 29. oktober 2012 Argh, jeg er på psmf-diett denne uka (og neste), og ikke har jeg så mye matlyst heller ... Frokost : Proteinshake (dobbel) Lunch : 1 liten kurv bringebær + 1 agurk Middag : Ytrefilet med asparges, litt bringebær til dessert Kvelds: Proteinshake (dobbel)
♥Nemi♥ Skrevet 29. oktober 2012 #21 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg fasta til jeg ble operert, fikk to brødskiver med skinke og agurk, og øst og paprika etterpå. Og ei cola på hjemturen. Litt dårlig:p
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #22 Skrevet 29. oktober 2012 Frokost: Havregrøt laget med linfrø,sesamfrø,fiberhusk og havregryn. Mellommåltid: en banan Lunsj: Kyllingsalat og 1/2 grovt rundstykke,hjemmelaget. Mellommåltid: Et eple og en kiwi. Middag: ovnsbakt laks med woka grønnsaker og salat til. Mellommåltid: 2 ryvita knekkebrød med smøreost. Kvelds 1: 1 grovt rundstykke med leverpostei og makrell i tomat. Kvelds 2: Tomatsuppe med egg Drikke: I hovesak vann med sitron og agurk, ettpar kopper grønn te og ettpar kopper kaffe med melk og kanel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå