Gå til innhold

uff, nå har jeg rota det til tror jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest lørdagen. Skikkelig morsom fest som varte til tidlig søndag morgen :P

Vi var ca 4 som holdt ut til klokka var 7 på morran, da var det bare 3 sengeplasser igjen.

Jeg og en kamerat fant ut at vi lett kunne dele seng.

Vi er bare venner, har aldri vært noe flørting eller noen ting mellom oss.

Det ble jo selvfølgelig litt små klåing da vi fikk lagt oss. Både jeg og han tente noe så j***', men vi klarte å stoppe før det utviklet seg så veldig.

Heldigvis - hører jo også med til historien at jeg har en samboer som da ikke var med på festen...

Både jeg og kameraten min var ganske flau på søndag, kom så uventet det vi hadde gjort.

Vi prøvde å snakke det bort, men han avsluttet med noe som fikk meg til å tenke at hadde det vært opp til han hadde vi ikke avsluttet noen ting der i senga..

Etter at jeg kom hjem klarer jeg ikke for hele mitt liv å tenke på noe annet enn kameraten min. Jeg har så lyst på han at jeg holder på å renne bort her jeg sitter.. :P

Tror ikke jeg er forelska, kjenner han jo såppass godt at jeg VET jeg aldri hadde taklet noe forhold med han.

Så jeg regner med det rett og slett handler om lyst.

Skjønner ikke hvorfor det plutselig har dukket opp, har jo kjent mannen i flere år uten å ha tenkt tanken engang :/

heldigvis er ikke samboeren min hjemme denne uka, tror ikke jeg hadde klart å sett på han nå :/

Og jeg håper inderlig at denne følelsen går over - FORT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelskelse og begjær er to forskjellige ting. Tving av deg følelsen, det ender aldri bra om du gir etter. Skal ikke moralpreke deg, jeg regner med at du som en voksen kvinne vet at dette er ufattelig dumt, og at det som skjedde i helga aldri burde ha skjedd så lenge du er i ett forhold.

Spenning og begjær går fort over i bondeanger!

Skrevet

Vet det var dumt ja, er så glad for at det ikke ble værre enn det ble.

Var jo ikke i tankene mine i allefall da jeg la meg, vil heller ikke ha det i tankene nå.

Satser på at følelsen går over fort som fy.

Er litt spent på å møte han igjen da, se hvordan både jeg og han reagerer :P

Håper hodet/kroppen tar til fornuft da og skjønner at dette bare er dumt

Skrevet

Du trenger tydeligvis litt disiplin!

Skrevet

jeg er overrasket over hvor lett du tar det, virker som du syns det er morro :o regner med dere har barn, siden du er på dette formumet. hvis mannen din får vite dette og han reiser fra deg,syns du det fortsatt er like festlig? det får faktisk ganske store konsekvenser, ikke bare for deg.... hadde du tilgitt mannen din hvis han gjorde det samme??

Skrevet

Utroskap er det verste en kan gjøre mot partneren sin - Bare så du vet det.

Mister all respekt for de som velger å lure kjæresten sin. Shame on u!

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Om typen min kom hjem etter en fest å sa han hadde delt

seng med ei god venninne, ville jeg nok ikke uten videre bare syntes det var

ok!! Nå er jeg kanskje utrolig "sjalu" i noen sine øyne, men det hadde

vært så langt ifra OK som mulig hos meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...