Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Du er supernydelig på nytt bilde, garantert søtest i byen!
Gjest Mentha Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg så det akkurat selv og tenkte det samme!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Å takk sÅ nydelige dere er da! Jeg tror forelskelse gjør meg godt Jeg liker det bildet, jeg er sÅ himla glad, full og forelsket og det er killer kombo! Jeg er sÅ nysgjerrige pÅ ansiktene deres bak tegninger kuer, hatter, øgler +++ Men utifra skriveferdigheten deres pÅ dib Å bedømme er dere helt supre og vakre!
Patetica fåkksi Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Dette er ikke en tegning, det er slik jeg ser ut.
Gjest sug lut Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Dette er ikke en tegning, det er slik jeg ser ut. Dessuten bor du ikke i byen, så du er fremdeles søtest på din kant. Hilsen overdommeren.
Patetica fåkksi Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Takk, nå glemmer jeg store æøå-er og julepynt, for jeg begynte plutselig å sveve på en råååååsa skyyyyyy *tralltrall*
Gjest sug lut Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Takk, nå glemmer jeg store æøå-er og julepynt, for jeg begynte plutselig å sveve på en råååååsa skyyyyyy *tralltrall* Det var intensjonen. Til gjengjeld vil jeg ha en pall ibux og mulighet til å gå ut i det vakreste vinterværet ever.
Gjest Mentha Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 Å takk sÅ nydelige dere er da! Jeg tror forelskelse gjør meg godt Jeg liker det bildet, jeg er sÅ himla glad, full og forelsket og det er killer kombo! Jeg er sÅ nysgjerrige pÅ ansiktene deres bak tegninger kuer, hatter, øgler +++ Men utifra skriveferdigheten deres pÅ dib Å bedømme er dere helt supre og vakre! Jeg er hun til venstre.
Gjest amandine Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Og jeg er jo bare meg, mitt sedvanlige sofistikerte jeg;-)
bIomstre Skrevet 30. oktober 2012 #10 Skrevet 30. oktober 2012 Snart ny mnd og nytt bilde. Skal se om jeg får tatt et av min beste side...
Gjest amandine Skrevet 30. oktober 2012 #11 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) PS, har dere lest den magiske nye barneboken til Veronica Salinas? Løp og kjøp! http://www.adlibris....isbn=8292863362 Hun leser på Furuset bibliotek imorgen kl 13, for de med småtasser i nærheten.. Ref det store spm Hvem er jeg? Endret 30. oktober 2012 av amandine
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. oktober 2012 #12 Skrevet 30. oktober 2012 PS, har dere lest den magiske nye barneboken til Veronica Salinas? Løp og kjøp! http://www.adlibris....isbn=8292863362 Hun leser på Furuset bibliotek imorgen kl 13, for de med småtasser i nærheten.. Ref det store spm Hvem er jeg? Å jeg vil keg vil jeg vil! Men det er i morgen keg er modell til støtte mot brystkreft. Så i morgen skal jeg trene og gå på skolen før jeg skal på audition og oppdraget. Men kanskje hun kommer til Lambertseter bibliotek snart
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. oktober 2012 #13 Skrevet 30. oktober 2012 Å takk sÅ nydelige dere er da! Jeg tror forelskelse gjør meg godt Jeg liker det bildet, jeg er sÅ himla glad, full og forelsket og det er killer kombo! Jeg er sÅ nysgjerrige pÅ ansiktene deres bak tegninger kuer, hatter, øgler +++ Men utifra skriveferdigheten deres pÅ dib Å bedømme er dere helt supre og vakre! Jeg er hun til venstre. Puh! Var det jeg håpet! Hun er desidert den lekreste altså
Gjest Mentha Skrevet 30. oktober 2012 #14 Skrevet 30. oktober 2012 Å takk sÅ nydelige dere er da! Jeg tror forelskelse gjør meg godt Jeg liker det bildet, jeg er sÅ himla glad, full og forelsket og det er killer kombo! Jeg er sÅ nysgjerrige pÅ ansiktene deres bak tegninger kuer, hatter, øgler +++ Men utifra skriveferdigheten deres pÅ dib Å bedømme er dere helt supre og vakre! Jeg er hun til venstre. Puh! Var det jeg hÅpet! Hun er desidert den lekreste altsÅ Ikke sant? Jeg ser litt sur ut, for hu megga til høyre for meg stjeler hele rampelyset. PR-kÅte ku.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. oktober 2012 #15 Skrevet 30. oktober 2012 Å takk sÅ nydelige dere er da! Jeg tror forelskelse gjør meg godt Jeg liker det bildet, jeg er sÅ himla glad, full og forelsket og det er killer kombo! Jeg er sÅ nysgjerrige pÅ ansiktene deres bak tegninger kuer, hatter, øgler +++ Men utifra skriveferdigheten deres pÅ dib Å bedømme er dere helt supre og vakre! Jeg er hun til venstre. Puh! Var det jeg hÅpet! Hun er desidert den lekreste altsÅ Ikke sant? Jeg ser litt sur ut, for hu megga til høyre for meg stjeler hele rampelyset. PR-kÅte ku. Ja survival of the fittest! Skikkelig mehe!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 30. oktober 2012 #16 Skrevet 30. oktober 2012 Tenkte det samme, kjempeflott bilde! Stråler livsglede lang vei
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. oktober 2012 #17 Skrevet 30. oktober 2012 Jah, du er utrolig vakker, Julie! Regner med du allerede er plukket ut til å være modell? Hvis ikke kan de umulig vite hva de driver med der!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. oktober 2012 #18 Skrevet 30. oktober 2012 Jah, du er utrolig vakker, Julie! Regner med du allerede er plukket ut til å være modell? Hvis ikke kan de umulig vite hva de driver med der! Tusen takk Jeg er jo veldig så glad og man blir pen av å smile sies det ) Jeg regner (blunker ydmykt) med at jeg blir modell siden jeg nå fikk en mail med oppmøte tid og litt spesiell info som virket personlig til meg... Så imorgen skal jeg hedre Pink angles ved å være en pink angel. Høres litt tacky ut, men er jo rosa for kreften og engler for ofrene :´(
Gjest sug lut Skrevet 30. oktober 2012 #19 Skrevet 30. oktober 2012 Jah, du er utrolig vakker, Julie! Regner med du allerede er plukket ut til å være modell? Hvis ikke kan de umulig vite hva de driver med der! Tusen takk Jeg er jo veldig så glad og man blir pen av å smile sies det ) Jeg regner (blunker ydmykt) med at jeg blir modell siden jeg nå fikk en mail med oppmøte tid og litt spesiell info som virket personlig til meg... Så imorgen skal jeg hedre Pink angles ved å være en pink angel. Høres litt tacky ut, men er jo rosa for kreften og engler for ofrene :´( Hvor kan vi se deg da?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. oktober 2012 #20 Skrevet 30. oktober 2012 Jah, du er utrolig vakker, Julie! Regner med du allerede er plukket ut til å være modell? Hvis ikke kan de umulig vite hva de driver med der! Tusen takk Jeg er jo veldig så glad og man blir pen av å smile sies det ) Jeg regner (blunker ydmykt) med at jeg blir modell siden jeg nå fikk en mail med oppmøte tid og litt spesiell info som virket personlig til meg... Så imorgen skal jeg hedre Pink angles ved å være en pink angel. Høres litt tacky ut, men er jo rosa for kreften og engler for ofrene :´( Hvor kan vi se deg da? På det relativt nye utestedet Barouqe kom kom! Vet ikke hva mer som skal skje foreløpig altså. Får vel vite i morgen:) skal oppdatere på krangle hele kvelde
Gjest Mentha Skrevet 30. oktober 2012 #21 Skrevet 30. oktober 2012 Og igjen ønsker jeg meg en sånn fin portal utenfor inngangsdøra, som de har i sci fi serier, hvor man bare trår inni og trår ut igjen et helt annet sted, som f.eks Oslo. Sukk.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. oktober 2012 #22 Skrevet 30. oktober 2012 Og igjen ønsker jeg meg en sånn fin portal utenfor inngangsdøra, som de har i sci fi serier, hvor man bare trår inni og trår ut igjen et helt annet sted, som f.eks Oslo. Sukk. Om du tilfeldigvis finner et par sånne kan jeg få en da? *blunker søtt*
Gjest Mentha Skrevet 30. oktober 2012 #23 Skrevet 30. oktober 2012 Og igjen ønsker jeg meg en sånn fin portal utenfor inngangsdøra, som de har i sci fi serier, hvor man bare trår inni og trår ut igjen et helt annet sted, som f.eks Oslo. Sukk. Om du tilfeldigvis finner et par sånne kan jeg få en da? *blunker søtt* Klart det, da må jeg jo spre de rundt så jeg har steder å dra til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå