Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Mannen likte det ikke så godt, så da må det blir alternativ to som er Ädel eller Ståt kjøkken. Begge Ikea kjøkken. Hva liker dere best av disse to? Ståt eller Ädel?
MrsMilla Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Mannen likte det ikke så godt, så da må det blir alternativ to som er Ädel eller Ståt kjøkken. Begge Ikea kjøkken. Hva liker dere best av disse to? Ståt eller Ädel? edel
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Helt sikkert, men ingenting å gjøre med det. Vi får møtes på halvveien. HI
Himmel og hav Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Ståt, men enig med deg i at Lidingö er finere.
Hybelkanina Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Vi hadde Ståt tidligere, den er fin, men et makkverk å holde ren pga rillene. Er ikke bare å vaske over... Nå har vi Lidingø og jeg fatter ikke hvordan mannen din ikke kan like den.
MღM Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Vi har Edel og jeg er veldig fornøyd og det poenget som nevnt over med rengjøring - det er ikke så dumt å tenke over. Edel er ihvertfal veldig lett å holde rent Lykke til med valget!
Isola&Lille+julegave Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har ståt og er veldig fornøyd!! ) får masse skryt av kjøkkenet også.
Gjest peacock Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 Likte ingen av de. Vi har lidingø og er fornøyd med det. Høyglans er også fint (og enkelt å holde rent...).
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #15 Skrevet 29. oktober 2012 Har hatt Adel i to år og er meget missfornøgd. 1) Kjøkkenet blir raskt missfarget. 2) Dekklistene har ikke nøyaktig samme farge som resten av kjøkkenet. 3) Vi fikk levert mange ting som var feil! Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg valgt et mørkt kjøkken, eller et kjøkken som er "hvitere" enn adel. Eller allerhelst kjøpt kjøkkenet en annen plass!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #16 Skrevet 29. oktober 2012 Hadde aldri latt mannen få siste ordet her. Det er ikke sååå stor forskjell på ådel og lidingø. Ville ikke gått for ståt, men det er jo en smakssak. Lidingø er helt klart det fineste kjøkkenet ikea har.
prettyfishy Skrevet 30. oktober 2012 #17 Skrevet 30. oktober 2012 Peronlig synes jeg det i høyglans definitivt er finest. Rette flater og lett å holde rent! Men av de du tenker på så synes jeg ädel.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #18 Skrevet 30. oktober 2012 Peronlig synes jeg det i høyglans definitivt er finest. Rette flater og lett å holde rent! Men av de du tenker på så synes jeg ädel. Høyglans er jo ikke lett å holde rent. Blir jo fingermerker synlig med en gang! Vi har høyglans på baderomsinnredninga, og må minst vaske over de en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #19 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg ville absolutt valgt ståt av de to. Synes det er fint jeg Selv har vi Lindigø, og er veldig fornøyd med det. Veldig hjemmekoselig kjøkken synes jeg Liker ikke Adel i det hele tatt, og synes ikke det ligner Lindigø. Ser så "kaldt" ut på en måte, og billig ut.
Miss Chocolate Skrevet 30. oktober 2012 #20 Skrevet 30. oktober 2012 Peronlig synes jeg det i høyglans definitivt er finest. Rette flater og lett å holde rent! Men av de du tenker på så synes jeg ädel. Høyglans er jo ikke lett å holde rent. Blir jo fingermerker synlig med en gang! Vi har høyglans på baderomsinnredninga, og må minst vaske over de en gang i uka. Vi har hvit høyglans på kjøkkenet. Fingermerker synes ikke. Synes det er lettere å vaske over enn lidingø som vi hadde før.. Ps: ville absolutt prøvd å overtale mannen til Lidingø.. Det har de fineste vitrineskapene, synes i alle fall jeg.
prettyfishy Skrevet 30. oktober 2012 #21 Skrevet 30. oktober 2012 Peronlig synes jeg det i høyglans definitivt er finest. Rette flater og lett å holde rent! Men av de du tenker på så synes jeg ädel. Høyglans er jo ikke lett å holde rent. Blir jo fingermerker synlig med en gang! Vi har høyglans på baderomsinnredninga, og må minst vaske over de en gang i uka. Holder seg fint her hos oss ihvertfall. Tørker over med en klut innimellom, men det er sjeldnere en gang i uka. Hadde slette skapdører før, og det blir jo mye mer støv i "rillene", og måtte vaskes oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå