Februargullet2013 Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Paris London Riga New york Barcelona
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Paris London Riga New york Barcelona Hadde aldri orket å dra på helgetur til New York... Litt for mye reising for så kort tid.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Bergen! Skal sies at det var uten barn, og vi fikk spise et helt måltid uten å bli forstyrret på en ordentlig resturant. Toppet det hele med 8timers uforstyrret søvn.. Hadde ikke sovet en hel natt på 2,5år, så det var DEILIG.
Februargullet2013 Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Paris London Riga New york Barcelona Hadde aldri orket å dra på helgetur til New York... Litt for mye reising for så kort tid. Var langt,men fra Torsdag til Mandag,regner det som helgetur også
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Bergen! Skal sies at det var uten barn, og vi fikk spise et helt måltid uten å bli forstyrret på en ordentlig resturant. Toppet det hele med 8timers uforstyrret søvn.. Hadde ikke sovet en hel natt på 2,5år, så det var DEILIG. Så flott at du hadde et koselig opphold i Bergen Siden jeg allerede bor i Bergen så var planen og komme meg litt utenfor bygrensene HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Barcelona og Riga. Det kommer litt an på selskapet også da.... Om de er kjærestetur eller jentetur. Det blir veldig bra på to helt forskjellige måter ;-)
det er berre mordi Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Har vel kun hatt en weekendtur, og det var til Riga, så da må jeg nok svare den;) Men det var helt fabelaktig det, altså!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 Helsinki Riga Split Bukaresti Istanbul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå