Gå til innhold

Halloween utkledning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker godt å få større barn.6 åringen maser så om å gå halloween, men jeg er ikke så glad i det.Bruke mye penger på slik syns jeg er helt unødvendig.Men tenkte vi kunne gå til naboer og besteforeldre da. Men tips til rimelig utkledning/sminke.Han vil være vampyr-Hva gjør vi.Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tittet på både den ene og andre kostymen, men det min aller helst ville ha var vampyr-kappe til 79,- på nille.

Under blir det svart genser, svart bukse og pappas sløyfe.

Skrevet

Ser jo du har fått et genialt svar over her da! Enkelt, rimelig og bra :) Litt sminke i ansiktet (hvis han synes det er ok) blir jo prikken over i'en.

Skrevet

Ser jo du har fått et genialt svar over her da! Enkelt, rimelig og bra smile.png Litt sminke i ansiktet (hvis han synes det er ok) blir jo prikken over i'en.

Jeg spurte om jeg ikke kunne få tegne litt blod i munnvikene hans i det minste, men det var det ikke snakk om :)

Skrevet

Spøkelse! Hvitt laken, klipp ut øyne og tegn svarte ringer rundt!

Skrevet

Ser jo du har fått et genialt svar over her da! Enkelt, rimelig og bra smile.png Litt sminke i ansiktet (hvis han synes det er ok) blir jo prikken over i'en.

Jeg spurte om jeg ikke kunne få tegne litt blod i munnvikene hans i det minste, men det var det ikke snakk om :)

Haha :D Mange unger som synes det er skikkelig ekkelt med denne ansiktssminken ;)

Skrevet

Spøkelse! Hvitt laken, klipp ut øyne og tegn svarte ringer rundt!

De var mellomsøster her et år; hun sleit veldig med å se hvor hun skulle gå i mørket, for lakenet flytta stadig litt på seg, og da passet ikke øyehullene helt... ;)

(Dessuten var visst lakenet litt for langt, så når det ble vått, så snublet hun i det hele tida... Hun var IKKE så fornøyd med mora si den kvelden gitt... :P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...