Gå til innhold

Dere som bruker sovepose til babyen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere på under? her har vi på ullpysj, men det er ikke ermer på soveposen så det virker så kaldt... blir jo iskald på hendene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en tynn genser under ullpysjamasen.

Da har han vært varm når jeg tar han opp om morgenen.

Skrevet

Hadde på genser også i tillegg til pysj hvis det var veldig kaldt.

Skrevet

Vi brukte sovepose til eldste. Hadde på pysj og la som regel også et ekstra helseteppe over ham.

Skrevet

Vi har brukt en tynn ullgenser utenpå. Janus har en som har halvhøy hals som er helt super til dette bruk ;-)

Skrevet

Men visst ungen din lik på min så er det helseteppe vekke innen 5 minutter :P

Skrevet

Bruker body og pose, dyne oppå der igjen. Sommerdundyne. Bruker kun tynne poser. Babyer liker å pakkes inn, så dyne syns jeg de skal ha.

Skrevet

Foreløpig har jeg brukt et ullhelseteppe over (for det ser jo så stusselig ut ellers, he he) og så har jeg hatt på ullvotter som har vært dratt langt oppover armene. Bare litt trasig når disse ramler av hele tiden. (teppet holder seg faktis på) Skal sjekke ut tipset om den janusullgenseren, men har en litt stor, men tynn ullgenser når jeg tenker meg om, så kanskje ta frem den og ta utenpå. Tusen takk for svar!

HI

Skrevet

Her starter natta med bomullspysj og sokker, strikka ullsokker og ulljakker og ullvotta. Vottane og sokkane er som regel tatt av løpet av natta.. ;)

Dyne eller teppe over funke ikkje, det sparke han over ansiktet på null komma niks.. Men han ligge i vogge, og vi har eit ullteppe som ligg under madrassa, som vi bretter inn over han, som er på ei stund iallefall.. Han ligge på korthåra lammeskinn.

Skrevet

Bruker bomullspysj med lange ermer og føtter på. Har en tynntynn pose og så dyne på toppen. Kjøpte juniordyne, og etter det har hun aldri vært kald på morgenen.

Skrevet

Grunnen til at vi bruker pose er at jenta vår åler seg nedover og ender opp under dyna, så da ble det sovepose istede, så funker dårlig med dyne over. Teppe går fint for det "følger" med henne når hun åler seg. Har begynt å bevege seg oppover også nå, så godt å ha pose så har hun det varmt uansett. Stod forresten i brukerveiledningen at man ikke skulle bruke dyne over den posen vi har.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...