Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 På ryggen. Skrek og skrek i vertfall 20 min. Så roet han seg og jeg la han i grinden for å stelle søsken. Og på den tiden sovnet han- veldig ulikt han, selvom han var jo trøtt :/ Kontakte lege, eller se det an? Ca 30 cm ned fra sofaen tenker jeg, men han hadde jo fart, han rullet fra rygg til mage- også utfor:(
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Ring legevakten for sikkerhets skyld du:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Hva troll? Nei helt seriøst, og nå ligger han å sover i grinden:(
NeiTakkAttakk Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Håper du tuller? Om ikke; ring legevakten med en gang.
lille_Harepus Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Du ringer så klart legevakten, at det er noe å lure på en gang?! De fleste legevakter har noe som heter medisinsk rådgivning over tlf, de vil fortelle deg om du trenger å ta turen innom eller ikke.
Februargullet2013 Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Hvorfor skriver du her inne? RING MED ENGANG
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Da har jeg ringt. Måtte se det an utover kvelden, og vekke han hyppig. Så jeg håper det har gått fint !!!hi
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Enten troll eller bare teit.... jeg håper på det første.
Har en farlig sexy mann Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 Huff, dette er ikke noe kjekt! Eldstemann her i huset rulla ut av dobbeltsenga da han var 3,5 mnd. Jeg visste ikke at han kunne rulle engang, og så våkna jeg av at det smalt i gulvet og deretter ett hyl! Det er ikke lett å vekke babyer, men se om pupillene hans trekker seg sammen og vider seg ut når du lyser han i øynene, og se at de er like store. Han landet nok med bakhodet først da siden han lå på ryggen, stakkar... Gråt han med en gang? Det er hvertfall ett godt tegn. Gråt er alltid ett godt tegn når barna slår seg i hodet Det går som regel bra, de tåler en støyt og en smell med de mye hodene sine, men om han er urolig og er fraværende utover kvelden, så ikke nøl med å dra inn på legevakta, og krev røntgen. Han trenger ikke å prøve seg å nekte heller, da kan du faktisk ringe 113, og da er de plikta til å ta deg inn
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 Nå har han netopp sovnet, han var våken og slappet av med frem til nå, og i helt fin form. smilt ol. men sliten, da det er over hans leggetid.. han legger seg somregel 7 for da er han trett. Hun i tlf sa at jeg måtte se han an gjennom natten. men hvor mye og hvor ofte skal jeg vekke han, og hva ser jeg etter? han blir sur når han blir vekket, så han kommer jo til å skrike pga det, og ikke bare evt smerter. Hun fortalte meg bare at jeg skulle se etter reaksjon. Han kan jo ikke fortelle meg om hodepine ol heller. hva seg de på rønken av hodet? brudd? Usj jeg er så redd for han nå
Har en farlig sexy mann Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 Nå har han netopp sovnet, han var våken og slappet av med frem til nå, og i helt fin form. smilt ol. men sliten, da det er over hans leggetid.. han legger seg somregel 7 for da er han trett. Hun i tlf sa at jeg måtte se han an gjennom natten. men hvor mye og hvor ofte skal jeg vekke han, og hva ser jeg etter? han blir sur når han blir vekket, så han kommer jo til å skrike pga det, og ikke bare evt smerter. Hun fortalte meg bare at jeg skulle se etter reaksjon. Han kan jo ikke fortelle meg om hodepine ol heller. hva seg de på rønken av hodet? brudd? Usj jeg er så redd for han nå Jeg fikk beskjed om å vekke han annenhver time. Pass på at du får kontakt med han, at han ser på deg. Skift bleie og gi han mat, da burde du få blikkontakt med han. Han kan jo være ekstra trøtt nå fordi vi har stilt klokken, eller at han har grått mye. På røntgen ser de etter blødninger. Brudd er ekstremt sjelden på så små barn, de har myke hoder når de er så små Ikke vær redd, det er ekstremt sjelden med blødninger også, men om han er veldig forandret så si du vil ha det, det hadde hysteriske meg krevd! Høres ikke ut som at det er noe som er i veien i og med at han har vært så våken, blid og fornøyd Babyer ramler ned fra både stellebord, senger og sofaer hver dag, dette var nok verre for deg enn for lillegullet ditt
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 Tusen takk for godt svar lihere! Det var godt å lese! Ja håper da inderlig at det var verst for meg,og at han har det tipp topp nå! Da skal jeg skjekke han hver 2 time i natt:-)
Har en farlig sexy mann Skrevet 29. oktober 2012 #15 Skrevet 29. oktober 2012 Tusen takk for godt svar lihere! Det var godt å lese! Ja håper da inderlig at det var verst for meg,og at han har det tipp topp nå! Da skal jeg skjekke han hver 2 time i natt:-) Må legge til at jeg ikke er noen lege, jeg snakker bare ut fra egne erfaringer, så følg magefølelsen din! Det gikk helt sikkert bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå