Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Dette er altså ikke en tråd for de som forguder julebukk og hater Halloween. Jeg skal arrangere Halloween fest for noen 6-åringen og vil gjerne høre hvordan dere andre skal pynte;) Tenker bord osv.. Vi skal ut å gå i gaten her etter vi har spist og danset litt så blir ikke lenge inne, men skulle gjerne hatt noen "ekle" aktiviteter også.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Dette er altså ikke en tråd for de som forguder julebukk og hater Halloween. Jeg skal arrangere Halloween fest for noen 6-åringen og vil gjerne høre hvordan dere andre skal pynte;) Tenker bord osv.. Vi skal ut å gå i gaten her etter vi har spist og danset litt så blir ikke lenge inne, men skulle gjerne hatt noen "ekle" aktiviteter også. Tror både tine.no og nille.no har tips Kos dere!
Terese med to jenter Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg hadde halloween-fest for 7-åringer i helga (og noen eldre og noen yngre). Pyntet med mye edderkoppspinn kjøpt på nille i alle hjørner, lagde cd med skummel musikk, laget pølsefingre (halve grillpølser med en paprikabit til negl) grønn spaghette (grønne ormer), musehjerner (kjøttboller) og punsj med øyeepler i (gelegodter), det var veldig populært. I tillegg poppet jeg popcorn og smeltet smør med rød conditorfarge, så det var blodig popcorn Så lagde jeg skattejakt, skrev skumle dikt om hvor hvert hint lå og på slutten fant de godteposer. De hadde også diskotek på rommet med både skummel musikk og vanlig musikk... Ungene var strålende fornøyde hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå