Gå til innhold

Ønsker meg så veldig ei jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg kommet i samme situasjon som en del andre. Jeg har to deilige gutter og venter nr. 3 utpå våren. I morgen er det ultralyd og har helt vondt i magen.

Ønsker meg så inderlig jente denne gang... Det knyter seg i magen når jeg tenker på det. I natt får jeg neppe sove noe særlig.

Dersom det blir nok en gutt vet jeg at jeg blir skuffet for dette er siste barn og dermed siste sjanse til jente.

Håper jeg slipper å rettferdiggjØre at jeg elsker guttene mine hØyere enn himmelen... Og at det viktigste er at babyen er frisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje tenk for mykje på det. Når ungen er ute vil du ikkje byte for alt i verda uansett kva du får :)

Skrevet

Skjønner tanken ja, men regner med der ordner seg uansett hva det blir. Du er ikke alene om å tenke det, og er ikke lettere med press fra alle andre at du må vel få jente nå siden du har gutt.... UL er stas uansett, så prøv å tenk på at du skal få se lillingen i morgen og ikke så mye på hva det blir :D

Skrevet

Vi har også 2 gutter og venter nr 3 i april :D

Vi skal på ul om 14 dager og vi er kjempespendte :D Hadde selvsagt vært kjempestas med ei jente i verfall for mannen min som ønsker seg veldig ei lita frøken. Han sier at han kommer til og bli litt skuffet om det er gutt nr 3 men at det kommer til og gå fort over, da han mener at vi kan få både nr 4 og 5 :D Men det viktigste at alt er at babyen er frisk og rask :) Vi gleder oss uansett masse til og få en ny baby, uansett hvilket kjønn det viser seg og være :)

Skrevet

Skrev akkurat et lignende innlegg selv så jeg forstår deg SÅÅÅÅ godt.

Håper det viser seg å være en jente derinne imorgen,lykke til iallefall:)

Vi venter nr 5 og dette blir garantert siste barnet og dermed siste sjangsen for jente her også.

Skrevet

Hvordan gikk det ? Har tenkt på denne tråden i hele dag :D

Skrevet

Ble litt nysgjerrig på hva ul viste :) (har bare en unge, men jeg kan forstå tanken din :))

Skrevet

Ååå, så spennende.... :)

Skrevet

Jeg er også nysgjerrig på hvordan det gikk!

Jeg kan også skjønne hvordan du tenker... Jeg har to gutter selv, og har lyst på en tredjemann (dog ikke ennå). Jeg har VELDIG lyst på en jente. Vi skal også helt sikkert ha max tre barn. Dessuten var det mye "jentemas" fra omgivelsene allerede da jeg var gravid med andremann (vi visste ikke kjønn). Jeg vet det kommer til å bli forferdelig slitsomt i en tredje graviditet, at alle vil mase om kjønn hele tiden.

Jeg har vel egentlig funnet ut at jeg "produserer" gutter, og får vel sikkert en gutt til hvis jeg skulle være så heldig å få en tredjemann. Har egentlig ikke noen tro på at jeg vil få en jente, som jeg ønsker meg så veldig. Men jeg har kommet fram til at det jeg først og fremst ønsker meg, er en tredje BABY, og så får det bli det det blir. :) MEN jeg SKAL vite kjønnet på en sistemann. Jeg orker ikke alt jentemaset. Hadde det ikke vært for storebrødrene, hadde jeg glatt løyet til alt og alle og sagt at det ble en gutt til, selv om ultralyd skulle vise jente, hehe. Bare for å være litt ekkel med alle diverse i slekta som virker helt besatt av tanken på å få ei jente. Men det kan jeg selvsagt ikke gjøre mot guttene mine, så det blir nok aldri noe av. ;)

Skrevet

Oj. Ante ikke at det var sååå spennende.

Det ble ei jente!! En liten Alma Kornelia har pappa allerede bestemt.

Jeg var helt skjelven da jeg gikk inn, men sa ikke et ord om kjønn.

Hun sjekket hele babyen og jeg ble forelsket i det jeg så.

Da hun spurte om vi ville vite hva det var, sa jeg "Kanskje det" (som om jeg ikke hadde tenkt på det overhodet...). Da hun sa at det helt klar var en liten dame, begynte jeg nesten å grine. Kjente en utrolig lykkefølelse. Ville jo ikke vise for jordmoren hvor viktig dette var for meg, for jeg var redd hun skulle se på meg i overkant overfladisk.

På vei hjem stoppet vi på en butikk og kjøpte en nydelig kjole fra Me Mini og noe like fint til gutta. Sa til dama i butikken at vi nettopp hadde vært på ultralyd og det var en underlig, deilig følelse å si at det ble ei jente.

Til sommeren skal jeg gå med rosa teppe i vognen... Jeg er så utrolig lykkelig!!

HI

Skrevet

Gratulerer! Veldig kjekt for deg! :-)

Skrevet

Synes du høres helt skrullete ut.

Skrevet

Ignorer feige anonym over her og kos deg i tiden fremover!!!! Gratulerer masse med ei frisk lita jente i magen!!!!!!

Skrevet

Gratulerer med jenta.

Jeg har to av hver og begge deler er like bra.

Skrevet

ÅÅÅhh, sÅ heldig.

SÅ deilig Å kunne gÅ ut og frÅtse i rosa.

Misunner deg veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...