Gå til innhold

Hvorfor finnes ikke Troika i stor plate? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Favoritt sjokoladen!! mhmmmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det lurer jeg også på !!! Den lille er jo bare en teaser, og man vil jo bare ha mer !!

Skrevet

Helt enig med deg der :D amin absolutte favoritt sjokolade!

Men det er sikert like greit at det ikke finnes for jeg feit nok :)

Skrevet

Er det mulig å få nidar til å lage troika på stor plate tro?

Skrevet

I tilfelle dere starter underskriftskampanje: Jeg er med!!! :-)

Skrevet

Noen som kan lage en kampanje? Jeg blir også med! :)

Skrevet

Fordi eg ville bli bælfeit, hadde sikkert trykt i meg ei heil uansett.

Tips: sjekk ut troikakake :D

Skrevet

Det hadde vært noe! Jeg signerer gjerne :D Mmm Nå skal jeg gå og hente troikaen jeg har liggende...

Skrevet

Ikke for å ødelegge noen drømmer her, men Troika som stor plate? Ville ikke det blitt ganske klønete sånn rent praktisk? Det er jo vanskelig nok å spise den som den er nå uten å dra med seg hele gelelaget når man tar en bit... Og prøver du å bryte den i to så går topplaget med sjokolade i tusen knas og det hagler med småbiter av sjokolade, det blir skikkelig klinete....

Tror heller jeg stemmer for å ha Troikaen som den er og heller gå til kampanje for kindersjokolade i stor plate! ;)

Skrevet

Ikke for å ødelegge noen drømmer her, men Troika som stor plate? Ville ikke det blitt ganske klønete sånn rent praktisk? Det er jo vanskelig nok å spise den som den er nå uten å dra med seg hele gelelaget når man tar en bit... Og prøver du å bryte den i to så går topplaget med sjokolade i tusen knas og det hagler med småbiter av sjokolade, det blir skikkelig klinete....

Tror heller jeg stemmer for å ha Troikaen som den er og heller gå til kampanje for kindersjokolade i stor plate! wink.png

Ikke noe problem å lage stor plate av Troika. Det er bare å lage liggende som andre storplater hvor man kan dele lett bitene i små stykker om man vil ;)

Skrevet

troikakake?

Og det er ikke noe problem med biter, du må bare ha leppene lukket mens du biter, så blir det ikke noe søl. En stor plate trenger da heller ikke å deles spør du meg ;)

Skrevet

Tror heller jeg stemmer for å ha Troikaen som den er og heller gå til kampanje for kindersjokolade i stor plate! wink.png

Stemmer på kinder maxi i stor plate. Selv om det ikke var det denne tråden handlet om :D

Skrevet

troikakake?

Og det er ikke noe problem med biter, du må bare ha leppene lukket mens du biter, så blir det ikke noe søl. En stor plate trenger da heller ikke å deles spør du meg ;)

Gliset ved synet av sjokoladeplata ville vel vore bredt nok til å få inn plata på tvers :D
Skrevet

Hadde stappa hele plata i meg uten et eneste problem, ivertfall nå når jeg er gravid og sjokoladesuget holdet på og ta livet av meg :)

Skrevet

Tror heller jeg stemmer for å ha Troikaen som den er og heller gå til kampanje for kindersjokolade i stor plate! ;)

En erfaren og dreven troika spiser vet hvordan man bryter av biter uten at det bare blir søl og gris ;)

Skrevet

troikakake?

Gliset ved synet av sjokoladeplata ville vel vore bredt nok til å få inn plata på tvers :D

Stjernekommentar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...