Gå til innhold

Lurer på noe.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare vært hos kontroll til legen min, er 19+0 uker nå. Er det for sent å ringe til jordmor for å få time der? Vil til jordmor også, føler legen haster seg gjennom kontrollene.

 

Det er min første, og hører jordmødre tar seg mye mer tid til å prate osv?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg var til jordmor for første gang når eg var 22 veker :) So det er nok ikkje forseint nei :)

 

Ja,jordmor tar seg "bedre" tid til evt spørsmål,tanker osv :)

Skrevet

Skal selv på første kontroll i uke 24, men har må vi ringe så fort vi finner ut vi er gravide for det er fryktelig lite JM i denne byen.

Skrevet

Du kan selv velge om du vil gå til jordmor eller lege - eller begge deler. Greit med første kontroll hos lege og videre oppfølging hos jordmor synes jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...