Påtidemedentil Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har bare vært hos kontroll til legen min, er 19+0 uker nå. Er det for sent å ringe til jordmor for å få time der? Vil til jordmor også, føler legen haster seg gjennom kontrollene. Det er min første, og hører jordmødre tar seg mye mer tid til å prate osv?!
AneMir Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Eg var til jordmor for første gang når eg var 22 veker So det er nok ikkje forseint nei Ja,jordmor tar seg "bedre" tid til evt spørsmål,tanker osv
<3 2G <3 Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Skal selv på første kontroll i uke 24, men har må vi ringe så fort vi finner ut vi er gravide for det er fryktelig lite JM i denne byen.
lille sprelle Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Du kan selv velge om du vil gå til jordmor eller lege - eller begge deler. Greit med første kontroll hos lege og videre oppfølging hos jordmor synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå