Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Skulle kjøre dattera til ei venninne istad. Har aldri vært der før, og da jeg skulle snu var det ingen snuplasser. Måtte jo snu, så jeg valgte å benytte meg av en innkjørsel. Det jeg ikke så, var at det lå en solid stin gjemt der. Jeg skrapte noen solide skraper helt nedenfor ene bakdøra.... Det er altså så typisk!! Gubben er heller ikke hjemme, han er på kurs med jobb og kommer ikke hjem før på fredag... Skal jeg ringe og si hva som er skjedd?? Skal jeg vente med å si til han kommer hjem? Skal jeg prøve å få reparert det I morgen?? Noen som har peiling på hvor mange tusenlapper jeg må punge ut med?? Er helt kvalm jeg nå...
Stina <3 Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Å herregud... Det er bare en bil. Ikke noe å ta sånn på vei for. Nevn det til han neste gang du snakker med han at du har hatt ett uhell. Slikt skjer.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Huff, stakkar. Jeg føler med deg. Førstå fremst, pust ut. Det går bra. Ikke noe alvorlig skjedde, ingen ble skadet. Jeg har vært i samme situasjon som deg, og tenkte jeg skulle bruke 10 000 på å rette skade før mannen kom hjem. Men valgte og fortelle han det. Det gikk bra. Og da han kom hjem å så på det syntes han ikke det var så ille likevel, så vi droppa de 10". Ring mannen og fortell hva som har skjedd nå. Det blir værre om du går å tenker på det lenge og han ikke får vite det på fire dager. Lykke til og god klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Skjønner godt du tar på vei, er jo veldig kjedelig Skjedde med min samboer også, når det passet veeeldig dårlig med en ekstra utgift.. Ble noen skraper langs siden, og siden det ble bittelitt på døra også, så kostet det 5000kr å fikse
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Ingenting på døra, såvidt jeg kan se... Da blir det forhåpentligvis under 5000kr da... Det som er det kjipe her, er at vi skal bytte bilen inn i ny bil...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Det samme gjorde jeg og sendte melding til mannen og sa at jeg hadde skrapt opp hele bilen. Bare for at han skulle tru at det var skikkelig ille, så da han kom hjem og så de "små" ripene så ble han lettet over at det ikke var mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå