Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Av en eller annen grunn fikk jeg 2041 kr forrige mnd og nå 1619....
SuperGlad Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 nei man skatter ikke av det. er d ikke stønad til barnetilsyn du har fått??? barnetrygden er på 970 pr barn. en ekstra om du er alene dvs 1940.
BettyBoob Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 BT er på kr 970,- pr barn, jeg har to barn og får alltid kr 1940,- iallfall. Nei, skatter ikke av den.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Merkelig.. Skjønner ikke de itbetalingene. Ja, har to barn!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 nei du skatter ikke av den. men uansett er jo summene dine litt rare.. hvis du får dobbel skulle du hatt 970 x2. og evnt småbarnstillegg på 660,- er det første gangen du har fått nå? kan jo være at du fikk etterbetalt noe forrige gang.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Det var første gang forrige måned.... Har et parn på 2 mnd og en på snart 3....
Jaffs Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Du kan jo gå inn på "dine utbetalinger" på nav.no, der står det hva du har fått og når det ble utbetalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå