Gå til innhold

Skatter man av barnetrygden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn fikk jeg 2041 kr forrige mnd og nå 1619....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei man skatter ikke av det. er d ikke stønad til barnetilsyn du har fått??? barnetrygden er på 970 pr barn. en ekstra om du er alene dvs 1940.

Skrevet

BT er på kr 970,- pr barn, jeg har to barn og får alltid kr 1940,- iallfall. Nei, skatter ikke av den.

Skrevet

Merkelig.. Skjønner ikke de itbetalingene. Ja, har to barn!

Skrevet

nei du skatter ikke av den. men uansett er jo summene dine litt rare.. hvis du får dobbel skulle du hatt 970 x2. og evnt småbarnstillegg på 660,-

er det første gangen du har fått nå? kan jo være at du fikk etterbetalt noe forrige gang.

Skrevet

Utbetalingene skulle det stå.....

Skrevet

Det var første gang forrige måned.... Har et parn på 2 mnd og en på snart 3....

Skrevet

Du kan jo gå inn på "dine utbetalinger" på nav.no, der står det hva du har fått og når det ble utbetalt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...