Gå til innhold

Uff, er blitt avhengig av...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Energi-drikker!!!

 

Jeg har drukket 500ml burn hver dag fra i slutten av 2009 til slutten av 2010. Etter det stoppet jeg, og ble dårlig. Kvalm, vondt i hodet osv... Men det gikk greit...

 

Nå i det siste har jeg drukket 1-3 bokser med sukkerfri redbull (250ml) hver dag. Og kjenner at jeg får ikke energi om jeg ikke drikker det, blir heller ikke i ordentlig godt humør..... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å erstatte noe med grønn te. Da får du i deg koffein.

Skrevet

Prøv å erstatte noe med grønn te. Da får du i deg koffein.

 

Ja, kanskje det er tingen.... For jeg liker ikke kaffe, dessuten blir jeg sååå dårlig i magen av det ;) så tør ikke drikke det borte i allefall ;)

 

Hi

Skrevet

Huff. Forstår ikke at folk tør. Jeg er ikke supersunn. Men sånne drikker rører jeg ikke. Synes det er noe usunt skvip.

Skrevet

Vel, tør ikke tenke på hva de inneholder... men jaggu gir de meg det kicket jeg trenger ;)

 

Hi

Skrevet

Fatter ikke at folk synes det er godt jeg. Sukkerskvip med kunstig smak!

Skrevet

Er ikke sukker i sukkerfri red-bull ;)

Skrevet

De selger coffein tabl på apoteket i Sverige.

Skrevet

De coffein tablettene fungere virkelig asså :)

 

Prøvd de???

Skrevet

Noen som har prøvs koffein-tab fra sverige eller???

Skrevet

De coffein tablettene fungere virkelig asså :)

 

Prøvd de???

 

Ja, mange ganger :)) Husker jo selvfølgelig ikke hva de heter, men er i hvertfall veeeeldig effektive :)

Skrevet

Huff nei det drikker jeg ikke. Merker jeg får gåsehud når jeg lukter på korken. Tror ikke det er noe særlig bra for helsen heller

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Det er jo dumt å erstatte en avhengighet med en annen. Det er nok ingen vei utenom, dere må gjennom den kjipe perioden slik at kroppen får vent seg til sin egen naturlige tilstand. Jeg kunne drikke to liter kaffe hver dag, og var skikkelig avhengig, men fikk plent roe meg når jeg gikk gravid. Ettersvangerskapet fortsatte jeg med bare 1-2 kopper kaffe om dagen, rett og slett fordi kroppen verken trengte eller tålte mer. To år etter.er det likedan fremdeles. Dette gjelder alle typer avhengighet, kutt ned eller kutt ut, ikke erstatt med noe som kanskje til og med er verre.

 

Endret av UndrendeUllteppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...