Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Har ei jente som går på en aktivitet hun må kjøres en halvtime til. Det gjør også to andre jenter, og vi foreldre bytter på å kjøre. Da de andre ikke kunne, av diverse årsaker, ble det meg igjen, og det var helt ok. Men hun ene moren ringer da på morgenen idag, og lurer på om datteren hennes kan være med hjem til oss etter skolen. Av praktiske årsaker. Helt iorden det, sier jeg. "Men jeg må vel kanskje si ifra til henne, da. Hvem skal jeg ringe til", spør hun. Jeg svarer at hun vel bare kan ringe til skolen og si ifra til sekretæren, så bringer hun videre beskjeden. "Ja, jeg kan bare gjøre det jeg altså......."sier hun og nærmest venter på at jeg skal tilby meg å informere datteren hennes om dette! Noen skjønner liksom ikke helt når de skal stoppe:-P Men nå vet jeg at hun bruker å være litt pushy sånn, blir liksom ikke helt vant til det. Noen andre som kjenner sånne? Hva sier dere til dem?
Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Da gjelder det å spille dum og ikke vike en tomme...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Da gjelder det å spille dum og ikke vike en tomme... Nettopp det jeg gjorde:-P Eller.....jeg svarte henne ikke. Det ble bare pinlig stille i telefonen:-D
skinnfilla Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Fortsett sånn:) noen vet bare ikke når det er nok:) Tror nok jeg hadde svart : ja så lenge det er ditt barn så må du nesten det;)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Fortsett sånn:) noen vet bare ikke når det er nok:) Tror nok jeg hadde svart : ja så lenge det er ditt barn så må du nesten det;) Jeg følte at når jeg ikke ga henne et svar, så tenkte jeg at det egentlig sa nok:-P Men det hadde riktig å tatt en sånn en skinnfilla:-) Shit, at det alltid skal være så lett å være etterpåklok! Skal huske det til neste gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå