Gå til innhold

Julegaveshopping....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en drøm å bli ferdig med julegavene ganske så raskt. MEN har et kjempeproblem. Jeg klarer knapt og gå lengre. Har et kne som er gjør innmari vondt. Er under utredning og får svar på hva det er om 2 uker, håper jeg da. Uansett, det verker og jeg fatter ikke hvordan jeg skal få til denne julegavehandlingen. Kan ikke sende ut mannen, det blir for dyrt. Han går bare inn i første og beste butikk og handler, ikke så nøye på hva ting koster. Stort sett får hannkun delta ved å bære. Han var enslig i mange, mange år før jeg slo kloa i han :-)

Sitter og titter litt på Ellos og sånn, er det greit og handle klær og ting der og gi bort til venner og familie til jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, jeg har også tenkt å bestille fra nettet iår:-P Orker ikke det styret med å få kommet seg avsted og handle. Ikke har jeg tid til det heller......

Har bestilt fra Ellos tidligere, og vært fornøyd med det. De har jo alt fra klær, sengetøy, leker og elektriske artikler. Noe for enhver smak:-) Så det spørs om det ikke blir Ellos igjen:-)

Bare husk at dersom du bestiller sengetøy, så har de andre størrelser på dynetrekk enn de norske leverandørene.

Skrevet

Jeg har bestilt en del av julegavene fra flust.no i år. Fått en kampanjekode på Joker nyhetsbrevet, hvor du får fri frakt om du bruker kampanjekoden JOKER-FRAKT. Og så har jeg fått masse på SALG :D

Lekmer.no har også masse relativt billig og fint til barna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...