Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Fikk TR på besøk på Lørdag, det begynte som brun/rød spotting,slik det alltid gjør. Søndag morgen var det som å åpne en kran... Man skulle neste tro jeg kunne blødd ihjel. Slik fortsatte det frem til ut på ettermiddagen, og fra sånn i 18-19 tiden roet det seg veldig. Så lite at jeg ikke trengte å bruke OB engang, holdt med et tynt truseinnlegg. Helt likt i dag,og i dag begynner spottingen igjen med litt rød/brunt slik det ofte er på slutten av mens.... Er det normalt å ha mens i mer eller mindre bare 1,5 dag??? Har aldri blødd mye tidligere,men lite i 2-3 dager. Sluttet med pillen for 4 uker siden,så dette er første "ordentlige" mens siden det.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Er slike blødninger jeg hadde før jeg fikk barn, hadde "styrtblødninger" første dagen, det startet med blod på papiret og tok seg opp, var over på kvelen/natta dagen etter, avsluttet med spoting igjen.. Mens nå har jeg masse smerter, blør i 3-7 dager og bare tull, savner slik det var før jeg..
jeem Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 skulle også akkurat til å høre om du har tatt graviditets test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå