Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Hadde tendenser til bekkenløsning forrige gang....så litt redd for om jeg kanskje ikke burde fortsette? Eller skal jeg vente til jeg evt kjenner noe?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Nå er ikke jeg noen ekspert, men det tror jeg kanskje du skal høre med instruktøren din om. Har gått på zumba selv, og det merkes jo i bekkenet......
Hybelkanina Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg trente zumba ganske lenge i siste svangerskap, men sluttet da bekkenet begynte å plage meg. Er jo en del sidesteg og det var pyton for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå