Gå til innhold

Dere som har samboere er så heldige..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bodd alene i snart to år etter å ha flyttet fra min samboer som jeg var sammen med i fem år. Har hatt kjæreste i ca 7 mnd i mellomtiden, men det fungerte dessverre ikke. Hater å ha trang økonomi, legge meg alene, stå opp alene og hente i barnehagen og se mange lykkelige barn som er så heldig å ha to foreldre som henter samtidig :/ Har fri annenhver helg og da kan jeg treffe menn, flørte og kose meg, men så er det like trist igjen når mandagen kommer.. *syt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til skulle jeg ønske og vere i din sitvasjon.

Skrevet

Av og til skulle jeg ønske og vere i din sitvasjon.

Ja, og sånn tenkte jeg og da jeg hadde samboer. At singellivet er så himla fristende.. Men sånn er det ikke, dessverre!!

Skrevet

Har bodd alene i snart to år etter å ha flyttet fra min samboer som jeg var sammen med i fem år. Har hatt kjæreste i ca 7 mnd i mellomtiden, men det fungerte dessverre ikke. Hater å ha trang økonomi, legge meg alene, stå opp alene og hente i barnehagen og se mange lykkelige barn som er så heldig å ha to foreldre som henter samtidig :/ Har fri annenhver helg og da kan jeg treffe menn, flørte og kose meg, men så er det like trist igjen når mandagen kommer.. *syt*

Det skjønner jeg er tøft og trist. Ensomhet og trang økonomi er noe av det som føles verst. Håper du og barna er friske, og at du snart møter en fantastisk mann!

Skrevet

Jeg har en samboer som jobber mye - å reiser hele tiden. Jeg har han bare hjemme i helgene. Så jeg legger meg alene hver mandag-torsdag, gjør alt husarbeid og henter barn - helt alene.

Om det er til noe trøst.. Synes du skal nyte det å være fri, flørte og kose deg, finne en herlig mann. Det er en herlig tid det også. Og som jeg kanskje aldri få oppleve igjen.. Føler du deg bedre nå? ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vel HI, jeg har samboer, som er hjemme 3 dager i uka, men vi ser han minimalt på de dagene, siden han har mye å gjøre på fritiden.. De andre 4 dagene, så lever han brakkelivet og er grunnarbeider. Når han er hjemme på helg, så er vi begge utslitt etter hver våre laster den uka, og prioriterer unger og soving, vi prøver å prioritere forholdet, men som regel blir det med sex, og det er det.. Om vi skulle ha unge fri en helg, så prioriterer jeg husarbeid og søvn, og han prioriterer andre ting.. Det kan bli en del krangel ut av denne tilværelsen, så vi håper på endring i jobben hans nå, så han er 12 dager på jobb, og 9 dager hjemme

Så det å være i samboerskap, betyr ikke alltid det du nevner her ;)

Skrevet

Det skjønner jeg er tøft og trist. Ensomhet og trang økonomi er noe av det som føles verst. Håper du og barna er friske, og at du snart møter en fantastisk mann!

Takk:) Har en datter og hun er frisk, heldigvis!

Skrevet

Føler meg ikke så veldig heldig med en psykisk syk mann som ikke er interessert i meg og ikke ønsker å snakke om ting og som holder på å ruinere oss ved å ta opp dyre forbrukslån. For å kjøpe ny bil og båt og motorsykkel..

Tror heller jeg går for din situasjon..

Skrevet

Føler meg ikke så veldig heldig med en psykisk syk mann som ikke er interessert i meg og ikke ønsker å snakke om ting og som holder på å ruinere oss ved å ta opp dyre forbrukslån. For å kjøpe ny bil og båt og motorsykkel..

Tror heller jeg går for din situasjon..

Har han bipolar?

Skrevet

Jeg kjenner til følelsene men jeg har det bedre når enn da jeg var gift uansett, mye bedre. Det jeg savner mest er å ha en litt romsligere økonomi :P Ellers går det i ett med jobb, unger og fritidsaktviteter. Synes som regel det er nydelig å legge seg alene etter ungene har sovnet, rydde opp bare i mitt rot, slippe å forholde meg til enda mer krav og forventninger, fra en mann.

Men i periodene jeg er alene (annenhver tors til mandag) så måå jeg ha noe intimitet og nærhet. Det ordner seg som regel da jeg stadig har noe på gang :P Men sitter ofte igjen me den tomme følelsen på mandagen ja, om det ikke blir noe mer. Er sabla kresen også da, og ønsker egentlig bare en kjæreste som jeg kan være med når jeg har tid og behov, hehe.

Ungene har jo to foreldre selv om en ikke henter sammen i barnehagen! Cheese :D

Skrevet

Jeg er på vei ut av et 15-års langt samboerforhold nå.

Har hatt en sløv samboer, som skjelden la seg sammen med meg. Skjelden hentet eller lerverte i bhg og hjalp så å si aldri til hjemme.

Det blir trist og rart å ikke ha en voksen å snakke med, særlig om barna som til slutt er det eneste vi egentlig har felles.

Samtidig skal det bli deilig å ikke ha falske forhåpninger til en person som aldri innfrir dem. Deilig å slippe å rydde og vaske etter andre enn barna og meg.

Kommer selvfølgelig til å savne nærhet og kjærlighet, men det har vi ikke hatt så mye av i det siste likevel.

Det vanskeligste er dog at barna ikke har begge foreldrene under samme sak, men for meg personlig vil det faktisk lette tilværelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...