Gå til innhold

I dag har jeg gjort noe fint for mannen ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært så snill de siste månedene, med en litt humørsyk og kjempe dårlig/syk gravid samboer! Har slitt med ekstrem kvalme og vært mye slapp. I dag sto han også opp med lillegutten, selv om han har gjort det hele helga, og forje uke. Sånn at jeg får sove litt ekstra <3

I dag har formen vært kjempe bra! Så inviterte han hjem på lunch, da hadde jeg vasket nesten hele huset. Laget pytt i panna med egg og beacon til han. I kveld skal vi ta boblebad, har kjøpt badeskum og funnet fram massasje oljen :) skal virke vise mannen at jeg setter pris på han. Her e ting vi gjor ofte før. Men me jobb, aktiv unge, hund og nytt hus. Er det ikke bestandig så god tid til hverandre!

Har du gjort noe fint for din mann i det siste ?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig <3 Hyggelig å høre at noen setter pris på mannen sin her inne også :P

Jeg har ingen mann da, så nei ikke gjort noe koselig for "han" i det siste ;)

Skrevet

Så koselig! Det er kjempeviktig at man gjør sånne ting for hverandre i blant. Viktig å vite at man setter pris på hverandre!

Tipper mannen din gleder seg til i kveld (hvis han vet hva du planlegger)!

Skulle gjort omtrent hva som helst for mannen min, men han døde for halvannet år siden. Men i dag er jeg ihvertfall glad for at vi begge alltid var snille mot hverandre og viste at vi var glad i hverandre. Og det er i spesielt i hverdagen sånt er viktig, for da er det så lett å glemme i all travelhet og trivialitet.

Kos dere i kveld!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Tja, nå har samboeren vøri hjemme her veldig mye i 1 mnd, pga arb.skade, så han har klart minimalt.. Han har vøri sur, tverr og ekstremt rastløs. På den tiden har jeg hjulpet han med å få dusjet han, ordnet med mat til han osv osv..

På lørdag kunne han legge fra seg den ene krykka, og den andre i går, i dag var han til legen på morgenen, og fikk klarsignal for å dra på jobb igjen. Når han ringte om det, fikk jeg han til å handle inn for meg.

Mens han handlet, så pakket jeg sammen saker ogklær han trenger der oppe, og øverst i baggen la jeg en eske med hjemmelagde fløtekarameller og annet smågodt, samt et mindre kjærlighetsbrev. Fikk melding av han når han kom frem på brakka, da hadde han åpnet baggen og fått øye på det, og det falt vist i smak ;) Spent på hva han sier når han åpner lunsjen sin etterpå, og finner ferske rundstykker med yndlings pålegget på og noen hjemmelagde kjeks ;)

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Han har vært så snill de siste månedene, med en litt humørsyk og kjempe dårlig/syk gravid samboer! Har slitt med ekstrem kvalme og vært mye slapp. I dag sto han også opp med lillegutten, selv om han har gjort det hele helga, og forje uke. Sånn at jeg får sove litt ekstra <3

I dag har formen vært kjempe bra! Så inviterte han hjem på lunch, da hadde jeg vasket nesten hele huset. Laget pytt i panna med egg og beacon til han. I kveld skal vi ta boblebad, har kjøpt badeskum og funnet fram massasje oljen smile.png skal virke vise mannen at jeg setter pris på han. Her e ting vi gjor ofte før. Men me jobb, aktiv unge, hund og nytt hus. Er det ikke bestandig så god tid til hverandre!

Har du gjort noe fint for din mann i det siste ?? smile.png

Så herlig! :D Det vet han nok å sette stor pris på:)

Må innrømme at det har blitt en stund siden sist fruen her i huset gjorde stas på sin mann..

..Men jeg slo ham på rumpa da han gikk i dag da, teller det?

Skrevet

Så koselig! Det er kjempeviktig at man gjør sånne ting for hverandre i blant. Viktig å vite at man setter pris på hverandre!

Tipper mannen din gleder seg til i kveld (hvis han vet hva du planlegger)!

Skulle gjort omtrent hva som helst for mannen min, men han døde for halvannet år siden. Men i dag er jeg ihvertfall glad for at vi begge alltid var snille mot hverandre og viste at vi var glad i hverandre. Og det er i spesielt i hverdagen sånt er viktig, for da er det så lett å glemme i all travelhet og trivialitet.

Kos dere i kveld!

Kondolerer til deg anonym.

Skrevet

Huff, det var jo veldig trist og høre :-/ håper det går bra med deg nå:) sender over en stor klem :D

Mannen min vet ikke noe om boblebad daten, sa bare at han måtte ikke lage noen spesielle planer i kveld ;) som anonym så vet man aldri hvor mye tid man har med sine kjære! Syns det er viktig og vise dem at man er glad i dem og setter pris på at de er her :)

Et klaps på rompa er jo koselig :P kanskje sende med han en overraskelser matboks på jobb ;) hehe "overraskelsen bestemmer du selv"

Hi

Skrevet

Tror ikke jeg har gjort så veldig mye fint i det siste, men takk for tips til mange her :P

Skrevet

Så snill du er:-) ble helt rørt av det fine innlegget ditt:-)

Kos dere å ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

Jeg tok initiativ til sex i går. Det mener jeg egentlig er mannens oppgave. Så lager jeg middag, vasker klær og gjør alle kjerringtigene i huset hver eneste dag.

Skrevet

ÅÅÅÅ.... sÅ koselig. Er ofte flink til gjøre stas pÅ han, men er kanskje en stund siden. Kanskje jeg skal ta han med ut pÅ middag en kveld. Er lenge siden :)

Skrevet

I dag har formen vært kjempe bra! Så inviterte han hjem på lunch, da hadde jeg vasket nesten hele huset. Laget pytt i panna med egg og beacon til han. I kveld skal vi ta boblebad, har kjøpt badeskum og funnet fram massasje oljen :) skal virke vise mannen at jeg setter pris på han. Her e ting vi gjor ofte før. Men me jobb, aktiv unge, hund og nytt hus. Er det ikke bestandig så god tid til hverandre!

Så herlig! biggrin.png Det vet han nok å sette stor pris påsmile.png

Må innrømme at det har blitt en stund siden sist fruen her i huset gjorde stas på sin mann..

Nei, en kan da ikke slå en mann på rumpa.

Skrevet

Jeg laget komler til middag igår og vi hadde foreldrene hans til middag. Når kvelden kom satt jeg meg oppå og så sa at han skulle ta meg bakfra etter en ridetur :)

Høres nok ikke ut som om det bare var for mannen, men han har gått rundt med et smil hele dagen og det varer nok hele uka, så fornøyd er han i alle fall :D

Skrevet

Nei du har nok veldig rett..Og jeg har fått svi for det i ettertid. Mannen har nemlig fortalt alle sine venner og sin familie hvor løsaktig jeg er som våger å i det hele tatt ta på en mann. Nå ramler det inn "ditt jævla ludder!" meldinger på Facebook, både fra svigermor og felles venner. Har sikkert mistet halve nettverket mitt nå. :( :(

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff! Ja sånn kan det gå!

Jeg har vel egentlig gjort altfor lite fint for elskeden, det er mannen som smører deilige matpakker og lager hygge rundt middagsbordet.

Tror så sannelig jeg skal logge av og gå og tilby ham en liten avsugning til kveldskos i kveld.

God natt jenter, og make love, not war!

Skrevet

Nei du har nok veldig rett..Og jeg har fått svi for det i ettertid. Mannen har nemlig fortalt alle sine venner og sin familie hvor løsaktig jeg er som våger å i det hele tatt ta på en mann. Nå ramler det inn "ditt jævla ludder!" meldinger på Facebook, både fra svigermor og felles venner. Har sikkert mistet halve nettverket mitt nå. :( :(

Jeg tenkte ikke at du var løsaktig. Men du gikk over streken i hva du bør tillate deg. Man slår ikke menn på rumpa. Husk han er mye sterkere enn deg og kan gi deg tilbake akkurat så mye han vil uten at du kan gjøre komme deg bort fra det.

Skrevet

Jeg tenkte ikke at du var løsaktig. Men du gikk over streken i hva du bør tillate deg. Man slår ikke menn på rumpa. Husk han er mye sterkere enn deg og kan gi deg tilbake akkurat så mye han vil uten at du kan gjøre komme deg bort fra det.

Skrevet

Jeg laget komler til middag igår og vi hadde foreldrene hans til middag. Når kvelden kom satt jeg meg oppå og så sa at han skulle ta meg bakfra etter en ridetur :)

Høres nok ikke ut som om det bare var for mannen, men han har gått rundt med et smil hele dagen og det varer nok hele uka, så fornøyd er han i alle fall :D

Smakte foreldrene hans godt?

Skrevet

Å jeg skulle gjerne ogsÅ gjort noe fint for mannen min, men jeg orker ikke! :( Blir sÅ lite søvn for tiden pga et barn som ikke sover, og mannen tar absolutt alt av husarbeid, middagslaging, handling, alt. Føler meg som en lat bortskjemt drittunge, ogsÅ har jeg ikke engang energi til Å vise at jeg setter pris pÅ han...

Skrevet

Smakte foreldrene hans godt?

Jepp :D

Vi hadde foreldrene hans på middag da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...