Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg er ikke så glad i rødt så jeg pynter stort sett med hvitt, sølv og grå. Har kunstig juletre pga allergi, og pynter også det med slike farger. Men jeg er veldig glad i alle så ting som barna lager og det blir fort fullt opp med det. Hvordan er det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Vårt juletre er det glade kaos. Før jeg fikk unger gikk det stort sett i gull og glass - men nå er det i alle verdens farger, masser av ungenes pynt - overfyllt a'la amerikanske trær. (Jeg pynter innerst til ytterst, i samarbeid med ungene). Det er et tre som stylister ville grint på nesen av - men som vi er strålende fornøyde med .
snuppo Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 masse små lys og mange røde kuler i forskjellige størrelser, ikke glitter,
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Det er stort, fyldig og jevnt, og pyntes med kuler i rødt, hvitt, gull og sort. Masse lys, hvite sløyfer og snøfnugg, og stjerne i toppen Gleeder meg til jul!
Cat_Woman Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Det ser ikke ut! Hehe, det blir skjevt nesten hvert år (vi hugger tre selv i skogen), det er fullt av gammel, hjemmelaget julepynt i alle farger, størrelser og stiler. Veldig koselig
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Vi pynter med alt som vi synes er fint, og jo mer farge jo bedre! Det er julekuler i alle slags fasonger og farger, engler, lys, nisser, fugler, sukkerstenger, glitter, bjeller osv. Synes alltid at vårt tre er det fineste treet vi har sett Hvis det er en ting jeg ikke liker, så er det disse "interiør-trærne" som bare er pyntet med sølvpynt, eller bare røde kuler osv. Det er jo så kjedelig å se på! Ikke noe magisk over de..
*SommerFrisk* Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Tett og god edelgran, pyntet med massevis av bittesmå lys. glass kuler med noen søte motiver på, engler og snøfnugg i sølv. ikke glitter. men jeg har jo barn, så han får selvsagt henge på det han vil<3 Pluss ar han har sitt eget lille juletre til rommet sitt:)
Linerlen og pipipen Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Det pleier å være et tre med personlighet for å si det sånn! Jeg og pappa drar ut i skogen hans ca 20 des for å finne tre til dem og til oss. Det er ikke alltid mamma er like imponert over treet vi har funnet hehe... Det pyntes med arvet, hjemmelaget og kjøpepynt i en salig blanding. Er ikke så glad i strigla trær m ensfarga pynt. Hva er moroa med det liksom?? :-)
Hønemor30 Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Skikkelig tett "disney" juletre. Masse små lys,og kuler i lilla,sølv,rødt og glass. I år har jeg kjøpt litt stjerner i stål og glass også som skal få på. Har også på litt små glassengler, og litt andre småting som er arvet å som har en betydning for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå