Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 eg har et stort behov for nærhet og kos litt stryk på ryggen og kyss, klapp og klem men mannen min er ikke kosete kun når han vil og de er somregel alltid eg som må kose med han, og eg får ingenting tilbake kansje han stryker meg litt ogso "lurer" han meg slik at vi har sex og so sier han nå har du og fått kos?? blir faktisk lei meg og såret fordi han ikke vil kose me meg:( så koser dere med hverandre??
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Når han er kåt og vil ha sex senere; veldig kosete. Har jeg derimot mensen. Null kos. Svært kalkulert.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Min mann er heller ikke særlig kosete, det har han aldri vært.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Min er eksemt kosete! Mer enn meg. Så da er det godt vi har 3 (snart 4) barn han kan få kost på i tillegg til meg Det er veldig fint å se på når han bare må bort å klemme og kysse på de <3
LuksusLiv Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Min er like kosete som meg. Gir meg klem og kyss når han kommer hjem fra jobb, stryker stadig på meg, vil sitte med meg i armkroken, koser meg på ryggen, gir meg en klem osv osv.
Cat_Woman Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Han er ekstremt glad i å bli kost med - kiling på ryggen osv. Ikke like flink til å kose med meg, men jeg får kos når jeg vil egentlig
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Min er veldig kosete. Vi sitter i sofaen og holder hender og kiler armen hver kveld, og kiler hverandre på ryggen før vi skal sove. Kommer stadig bort og gir en klem og et kyss, og vi kysser/kliner alltid før vi reiser om morgenen og når vi legger oss for kvelden.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Veldig kosete og det er jeg også. Herlig å alltid få ligge i armkroken, å bli strøket på og holdt rund. Elsker han, rett og slett
ana_fi_hob_ Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Mannen min er veldig kosete. Noe jeg virkelig trenger. Gikk faktisk ifra eksen min delvis på grunn av at han aldri koste. Utenom da han ville ha sex. 5 år med et slikt forhold + alt det andre ble nok. Jeg orket ikke være sammen med en mann som virket som han ikke brydde seg om meg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 kosete med ett formål. hver gang vi er i nærheten av hverandre begynner han umiddelbart å beføle meg. skikkelig frustrerende. jeg har sagt ifra så mange ganger at jeg vil ha kos uten at det betyr sex, men han lærer aldri.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 Nope, før så koste han meg, strøk meg over håret/ryggen ofte osv, men med tiden, så er det vist forebeholdt sex.. Om jeg ikke "forlanger" kyss av og til, så hadde vi nok aldri hatt noe form for intimitet foruten da det er sex..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 okey, vi kysser kvar dag da og sier elsker deg til kvarandre sitter og koser i sofaen og han holder rundt meg om natten men han stryker ikke på meg.. er de eg savner HI
Gjest Miryks Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 Han er en menneskelig kosebamse, den gubben min. Kan fint stryke på meg uten at han forventer sex i "gjengjeld". Stryker han på meg med sex som formål, så er det en helt annen kos enn om han "bare" vil kose litt i sofakroken. Og da er jeg som oftest med uansett : >
kaklemor Skrevet 29. oktober 2012 #15 Skrevet 29. oktober 2012 ååh, mannen min er kosete Vi koser i armkroken hver kveld og det innbyr ikke til sex bare fordi vi stryker på hverandre Vi bruker å ta litt massasje flere ganger i uken og før vi sovner har vi allerede kost masse Glad mannen er kosete for det er jeg også!
Marjoriee Dawes Skrevet 29. oktober 2012 #17 Skrevet 29. oktober 2012 Denna goklumpen min er en skikkelig kosebamse :-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #18 Skrevet 29. oktober 2012 Min er nesten ikke kosete, dessverre.. men jeg har lært meg å leve med det Han kysser meg og sier at han elsker meg hver dag da (sånne ting er ikke jeg så flink til alltid) når han skal dra noen plass eller vi har lagt oss. Av og til spør han om jeg vil ligge i armkroken når vi har lagt oss, men ofte er det fordi han vil ha sex Og så hender det at han slår til med noen klaps på rumpa, en klem eller at jeg får sitte i armkroken når vi ser film.. Han er bare sånn og det har jeg vel akseptert, men han prøver å skjerpe seg og det er jeg fornøyd med Men hadde jeg så og si aldri fått noe form for kos eller oppmerksomhet så hadde ikke forholdet vårt funka, for jeg er egentlig kjempekosete av meg og avhengig av nærkontakt. Setter mer pris på de gangene jeg får kos da.. vi var på tur for litt siden og da tok han meg plutselig i hånden og leide meg i offentligheten, da ble jeg superhappy, haha
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. oktober 2012 #19 Skrevet 29. oktober 2012 Ja, det er han... Stryker meg på låret, i håret, på ryggen.. Elsker det!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #20 Skrevet 29. oktober 2012 Veldig lite! Hvis jeg holder rundt han holder han ikke tilbake,evnt skyver han meg nærmest bort eller klapper meg "kameratslig" på ryggen for å få meg bort. Vi kysser ofte,men det er bare noen rutinemessige smask,det føles mer som "hakkin" enn kryssing! Hvis jeg setter meg i armkroken hans blir han utilpass og han koser,klemmer,masserer aldri på meg. Ikke et klask på rumpa får jeg engang! Jeg lengter sånn etter nærhet og jeg trenger det virkelig! Er nesten så jeg stiller meg tett inntil fremmede i kø for å få litt nærkontakt! Ha ha!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #21 Skrevet 29. oktober 2012 han klapser meg på rumpa og innimellom HI
Kyllingbein Skrevet 29. oktober 2012 #22 Skrevet 29. oktober 2012 Vi er motsatt av deg hi. Jeg har ikke særlig behov for nærhet, annet enn en klem før han drar på jobb, og en når vi kommer hjem. Han har behov for mer. I perioder er dette et problem for meg. Føler jeg ikke kan gi han det han trenger som mest. Jeg blir kvalt hvis han er for nære.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 30. oktober 2012 #23 Skrevet 30. oktober 2012 Veldig lite! Hvis jeg holder rundt han holder han ikke tilbake,evnt skyver han meg nærmest bort eller klapper meg "kameratslig" på ryggen for å få meg bort. Vi kysser ofte,men det er bare noen rutinemessige smask,det føles mer som "hakkin" enn kryssing! Hvis jeg setter meg i armkroken hans blir han utilpass og han koser,klemmer,masserer aldri på meg. Ikke et klask på rumpa får jeg engang! Jeg lengter sånn etter nærhet og jeg trenger det virkelig! Er nesten så jeg stiller meg tett inntil fremmede i kø for å få litt nærkontakt! Ha ha! Da er vi to...
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. oktober 2012 #24 Skrevet 30. oktober 2012 Samboeren min og jeg er veldig like der. Vi er glad i kos begge 2 Vi sitter inntil hverandre eller jeg sitter mellom beina hans i sofaen hver kveld. Da koser jeg med han og han koser meg håret mitt som er noe av det herligste jeg vet Vi kysser og klemmer masse og liker nærhet generelt godt Sover inntil hverandre og holder rundt hverandre hele nettene.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #25 Skrevet 30. oktober 2012 Til tider litt for kosete. Jeg kan godt sitte for meg selv og strikke/se på tv, mens min datter og mann gjerne vil være heeeelt inntil meg konstant. Jeg synes jo også nærhet er koselig, men jeg trenger altså ikke så mye nærhet som de trenger, så av og til må jeg trekke meg litt unna selvom de blir litt såret. Jeg har fortalt min mann at det er ikke han, men mitt behov for kos er litt mindre enn hans, så han ikke skal tro jeg ikke "liker han". Min datter på 3 er det verre med. Så jeg pleier å tåle litt mer kos fra henne. Dette høres jo ut som jeg aldri vil kose, men tingen er jeg vil gjerne ha en klem og kyss fra min kjære og vi kan ligge inntil hverandre. Men etter en sånn periode må jeg har litt alenetid. Være litt for meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå