Gå til innhold

Takk for meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg detter innom her ett par ganger i året, og må ta meg i nakken for å komme meg vekk.

Drittlei damer som mener bestemt at man er dårlige foreldre om ungen ikke får bare leker til jul, som mener bilseter er uegnet til julegave til den stakkars babyen fra besteforeldrem, som mener ditten og datten om folk som ikke feirer eller feirer Halloween, som mener damer som ikke ser ut som Linni Meister ikke kan være fornøyde med kroppen sin. GJESP! Det må være uhyrelig travelt å være så bastant idiotiske om ting som ikke betyr døyten. Nå gidder jeg ikke mer, dette er bortkastet tid.

Jeg detter desverre sikkert innom igjen om ett halvt år.... inntil da:

SEE YOU - WOULDN'T WANT TO BE YOU!

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

... ja, bra med noen hvite dager innimellom, men så ramler man uti igjen...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Regner med at du blir sårt savnet... Siden du nesten aldri er her inne mener jeg ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Regner med at du blir sårt savnet... Siden du nesten aldri er her inne mener jeg ;)

Nåh, hva mener du, Anonym er da her støtt?

Skrevet

Hihi, jeg synes det er litt gøy å være her inne jeg, fordi da blir jeg så veldig takknemlig for hvem jeg IKKE har i livet mitt! :D

Takknemlig for de små ting ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nåh, hva mener du, Anonym er da her støtt?

Tja, tenkte jeg på den delen av henne jeg.. Er vel almenkunskapat anonym har "noen" persjonligheter, dette er nok den snille, som stikker innom 1-2 gangeri året, og rister på hodet over håpløsheten ;)

Bare se #5, så har en annen side av henne tatt over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...