Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Driver og syr sakkosekker til ungene, men så ser jeg plutselig at stoffet jeg har valgt til dem (slitesterkt møbelstoff) ikke kan vaskes! Det står at det må renses (P). Kjipe greier Hva skjer dersom jeg vasker det likevel tror dere? F.eks på 30 grader ullvask med litt milo?
<3 2G <3 Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Rens er vel det som ikke skader stoffet. Jeg vil anbefale deg å rense, da en vask kan ødelegge alt. Og, ja jeg jobber på vask/renseri Endret 29. oktober 2012 av EnG+1?
Gjest stårma Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har vasket tilsvarende sofaputer i maskinen, gikk helt fint. ullvask og milo
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Rens er vel det som ikke skader stoffet. Jeg vil anbefale deg å rense, da en vask kan ødelegge alt. Og, ja jeg jobber på vask/renseri Men hvordan kan det bli ødelagt da? Altså går det i oppløsning? Er det fargen som kan falme litt? Generelt sett, hva er det som gjør at et ellers sterkt møbelstoff ikke kan vaskes? Er jo ikke snakk om en dyr sofa eller noe som må bevares dette her, men trekk til noen sakkosekker til barn. HI
<3 2G <3 Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Alt du nevner egentlig. Er det ikke nøye for deg hva som kan skje er det bare å vaske det ja. For så klart det kan gå bra, men noen ting tåler ikke vann og vill bli stygt. Så så lenge det ikke står at den ikke tåler vann går det sikkert fint på finvask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå