mamma_til_gutt Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Gitt babyen min paracet i natt (6mnd). Og nå har det vært fest hele natten. Erfarte det samme ved vaksinen sist. Er det mulig at ungen faktisk blir kvinner av paracet og ikke trøtt? Forventet jo egentlig at barnet skulle få sove litt.
NeiTakkAttakk Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Wow. Viste ikke at pracet kunne bidra til kjønnsskifte.
<3 2G <3 Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Ja, jr her sover kun bedre ved høy feber/smerter om ham får paracet. Har ikke opplevd sløve barn på smertestillende.
mamma_til_gutt Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2012 Hehe! Kvinner = kvikkere
mamma_til_gutt Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2012 Her har ikke barnet sovet et sekund da... Krabber rundt, ledd og showet i timesvis... Nå er virkningen ute og babyen har sovet i 5 timer....
<3 2G <3 Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Nettopp det jeg sier. Min bli ikke sløv av det, har heller ikke opplevd andre unger sovne av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå