Gå til innhold

Hiver meg inn her :D


venterpå nr 3 ♡

Anbefalte innlegg

Da slenger jeg meg inn her :D Positiv test på fredag, så i følge terminkalkulatoren har jeg termin 23 juni :D Håper alt bare går fint denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :) Bra det kommer flere inn hit, er til tider ganske stille på siden her! Jeg har termin 24. juni så da er vi veldig likt :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så godt at du har ei som er ganske selvstendig da :) Er du noe dårlig eller er formen fin? Ble to ganske tette her, men gleder meg bare til å ha svangerskapet "overstått" hehe. Blir nok sistemann her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns også det er veldig godt! :) Jeg blir dårlig vær gang jeg har spist! uansett hva det er egentlig :/ Men merket godt at jeg levde på morran i dag, for å si det sånn! Da var d ikke mye lett å stelle og levere Emilie i barnehagen :)

Var ikke noe dårlig me ho, så det kommer vel nå :P Din form da ?

Ja, er jo godt å bli ferdig også :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen i morgen, er fryktelig kvalm og kaster opp, hadde ekstremkvalme sist og kjennes ut som det går den veien nå også, derfor jeg ikke er så glad i å gå gravid ;) Men håper det gir seg tidlig, sist ble det bedre i uke 14 og da var det bare stas å være gravid igjen, greide å jobbe osv :) Håper bare jeg slipper innleggelser og slikt nå, ting er litt anderledes når man har ei fra før og ikke bare seg selv å tenke på ja!

 

Gleder meg masse til lillemor blir storesøster da, blir så kos! Har du sagt det til din enda? Hun forstår jo så mye mer, tipper det blir stas! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, d hørtes ikke mye godt ut! Får håpe d går over etterhvert da :)

Håper virkelig du slipper å bli lakt inn ! Huff, må ha lykke til videre hvertfall :)

Nei, har ikke skat noe til henne ennå :P Har prøvd å hinte litt til det :) Men ho er liv redd for at babyen skal sove på ho sitt rom :P hehe.. Vi har just pusset opp der inne og ho har fått køyeseng, så ho er en liten smule redd for d :P

Prøver å foklare ho at babyen skal ha d andre rommet, og at ho kan være me å hjelpe oss me ting der inne, og da går d nok greit :) Men ho vil såå absolutt ikke ha en gutte baby :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe de er kanskje selvstendige og skjønner mer, men så har de også ofte sterkere meninger ja ;) tihi, hun synes nok det blir veldig moro når babyen kommer, får håpe dere slipper mye sjalusi :)

 

Kjempespent på om det blir jente eller gutt, er liksom så innstilt på at det blir en jente til at det kommer nesten til å bli et sjokk om det kommer en guttepjokk, hehe, men like velkomment! :) Skal dere på noe tidlig ul? Sist fikk jeg flere tidlige pga jeg var innlagt en del ganger, føles jo som en evighet å vente på ul i januar! Skulle ønske jeg visste at det var et hjerte som banket der inne, men tar det som et godt tegn at jeg er så kvalm da, med tanke på babyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi regner æ egentlig me at d blir, desverre ! :/ Meg og hun har vært aleine siden hun ble født, frem te i fjord! Så ho er jo vant te å ha mamma "for seg selv" ! Men håper at d går greit :)

 

Ja, er også veeeldig spent på d ! :)

Ja, vi skal på en tidlig ul! Hadde en MA i august, hvor de sa jeg var 12uker på vei men babyen var på 8uker.. Så d hadde logget dødt ei stund før jeg mistet d! Så da sa han at neste gang kunne jeg komme i uke6-7 ;) Så skal te lege på onsdag, så regner jeg me at han bestiller time til ul ganske kjapt!

 

Ja, d tenker jeg også på hele tiden :) Håper såå inderli d et et hjerte som banker denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da blir det vel litt, man kan kanskje ikke unngå det, tenker litt på det allerede jeg også selv om min jente er mye mindre, men gjelder kanskje å være bevisst det og å involvere de så mye som de selv ønsker, blir spennende å se hvordan det blir :)

 

Trist å høre at du har hatt en MA og så seint også, uff skremmende å tenke på! Skal til lege i morgen jeg, mulig jeg også har grunn til tidlig ul men ikke sikker enda, spent på hva hun har å si. Spennende med tidlig ul da, du får ha masse lykke til når den tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er så sant! For bare håpe det ikke blir så mye a den sjalusien ;)

Ja, er en smule redd denne gang! Så ser frem te å høre hva legen sier på onsdag :)

Håper du også får en tidlig ul, å se at alt står bra til :D

Koselig å snakke me dæ :D Godt å kunne si dette te noen :P hehe.. Vet ikke hvor lenge vi skal vente me å fortelle d te de nærmeste :)

 

Masse masse lykke til :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tidlig ul :) men aner ikke når, legen skulle sende henvisning til sykehuset, men måtte forvente at det tok noen uker sa hun.

 

Gleeeder meg, og blir betryggende å få se om alt er bra der inne.

 

Ble sykemeldt også og fikk kvalmestillende tabl. så nå er det bare å ta tiden til hjelp.

 

Jeg har heller ikke sagt det til noen enda så det kløøør i meg etter å snakke med noen, hehe, men tenkte å prøve å vente litt lenger denne gangen, fortalte det ganske tidlig sist nemlig. Derfor synes jeg også det er ekstra godt å være på nett og snakke med andre sånn som deg :) koselig å kunne dele forventninger og bekymringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da :) Får håpe d ikke tar så himla lang tid da ;)

Fikk du høre no hjerte lyd i dag ??

Er så spent på om vi får høre d i morgen :D

 

Ja, er kjempe greit å kunne snakke her inne :) Hjelpe litt på den derre at du egentlig bare har lyst te å hyle d ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det nevnte hun ikke engang, hadde så mye å snakke om at jeg ikke tenkte på det selv heller :/ Søsteren min har en sånn for å lytte etter hjertelyd, men har jo ikke fortalt henne det enda :P

 

Lykke til i morgen, blir spennende :)

 

usj kvalm nå etter jeg har sovet litt...må komme meg på apotek å hente tabl. føles som en kjempelang tur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke sant :) hehe..

Ja, gru/gleder meg te i morra :) hehe..

 

Merket også kvalmen kom i stad! tenkte æ skulle være litt sporty og ta mæ en halv times sykkel tur ! :P Men me en gang jeg fikk planta meg i sofaen igjen, ble æ dårlig! :P

 

Får håpe tab. fungerer da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink da! Jeg har ikke trent på evigheter..bare gåturer og prøvde meg på litt yoga her om dagen, tenkte det måtte være bra trening nå, men så leste jeg et sted at hvis man ikke er vant til å trene yoga bør man vente til uke 12!! Hm..men gjorde veldig forsiktige øvelser da..men tør liksom ikkelikevel når det er det som rådes.

 

Er jo bra med trening/bevegelse for kvalmen sies det så er nok lurt å holde på med et eller annet, men synd du ble dårlig av det da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke før uke 12, jøss .. :) Hadde jeg ikke trodd egentlig! Skjønner godt at du ikke tør da :)

 

Ja, men tror d var den siste bakken som gjorde d :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...