Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg tok en graviditetstest i sted. usikker på merket, men fikk på helsestasjon. jeg er 4 dager over ikm, og er kvalm, inkludert smerter nederst i magen. ca 5 dager etter el (vet når jeg har el) så fikk jeg en liten blødning, eller mer som rosa utflod. men saken er at testen jeg tok i sted ble positiv med en gang, men det kom ikke noe kontrollstrek opp. den er helt blenda der kontrollstreken skal opp men knaaallpositiv på teststreken. er det noen som har opplevd det samme? eller har litt mere kunnskap en meg? :-))))
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Enten ser du feil, at det er kontrollstreken du faktsik ser. Hvis ikek skal man ikke ta testen seriøs. Test-streken er der for og vise at testen er ok.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Da betyr det ugyldig test Kan godt hende du er gravid, men da må du ta ny test Ugyldig test kan feks bety at det har kommet urin der det ikke skal osv.
Cmyk Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Du må nesten ta en ny test - når kontrollstreken ikke kommer opp, er testen ugyldig.
theatuppa Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 tuuusen takk for svar! Er helt sikker på at jeg ikke ser feil. testet med denne typen tester når jeg var gravid sist gang (som desverre endte i SA) så jeg kjenner godt til testene. Tenker å kjøpe cb i morgen, så slipper jeg og gå å spekulere. dropper anonymknappen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå