Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Usikker på om det er skyggestrek eller svak strek, men jeg har testa nå ikke mindre enn 22 ganger (galskapen lenge leve!!!) og har ikke fått svak strek på noen av de tidligere. Har testa med samme type. Igår og idag fikk jeg en svak strek når det hadde gått ca 4-5 minutter. Den kom altså ikke med en gang, men kom til syne akkurat når tiden rant ut... Har IKM torsdag eller fredag denne uken... Vil en test evnt være tydeligere i morgen, tror dere?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Du må vente noen dager for å få et sikkert resultat og ikke skuffe deg selv flere ganger! Vent til torsdag så er resultatet tryggere og du kan stole på det du ser - enten det er en strek eller ei. Sorry for kjedelig svar, men så enkelt er det.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Kvor mange kroner bruker du på tester hvis du tester 22 ganger??? Galskap! Vent til det er mulig å få et svar - alt før det er for TIDLIG.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Kvor mange kroner bruker du på tester hvis du tester 22 ganger??? Galskap! Vent til det er mulig å få et svar - alt før det er for TIDLIG. Kjøper på nett, så de koster ikke så mye 10 kr testen eller no Men ok, skal la være nå frem til torsdag...om jeg klarer.....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Ærlig talt - ikke gjør dette mot deg selv. Verken psykisk eller økonomisk! Vent til fredag (IKM), eventuelt lørdag for å la det gå en dag over tida, og se om du får mensen. Hvis du ikke gjør det, tester du. Jeg anbefaler clearblue digital for å slippe å tolke streker. Den koster litt, men neppe mer enn 22 billigere tester. På den står det gravid eller ikke gravid i avlesingsfeltet.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Ærlig talt - ikke gjør dette mot deg selv. Verken psykisk eller økonomisk! Vent til fredag (IKM), eventuelt lørdag for å la det gå en dag over tida, og se om du får mensen. Hvis du ikke gjør det, tester du. Jeg anbefaler clearblue digital for å slippe å tolke streker. Den koster litt, men neppe mer enn 22 billigere tester. På den står det gravid eller ikke gravid i avlesingsfeltet. Det går veldig fint om jeg ikke er gravid altså. Er innstillt på det Skal kjøpe en clearblue om jeg får strek på strimlene til helga
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Åh, kjenner meg igjen nÅr det gjelder Å teste mye. Jeg testet meg riktignok "bare" 5-6 ganger denne syklusen. Jeg tror bÅde du og jeg trenger Å gÅ noen runder meg oss selv, prøve Å unngÅ Å pine oss selv med denne testingen. Det er dyrt, vi blir utrolig skuffet over negativ test og jeg merker testing og hÅpet om positiv test opptar mye av tiden og tankene mine før IKM.. Kjenner du deg igjen? Neste mnd skal jeg prøve Å ikke kjøpe inn noen tester graviditetstester , tror det er lurest. Jeg ønsker deg uansett lykke til. Hva med Å prøve Å vente til IKM dagen med flere tester?
MrsMilla Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Tenkte bare opplyse et par her inne ang. økonomi testing :-) Det er ikke dyrt å teste hele tida, kommer an på testen, tipper denne damen her har vært på billigetester.no og kjøpt big-pack til et par hundre spenn (20tester for under to hundre), akkurat som jeg har gjort. Da kan man teste seg omtrentlig bare for moro - og for å ha god samvittighet når man tar et glass vin for oss som er litt slappe med prevensjon...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg hadde også superdupersvak strek da jeg testet sist - har baby nå Drister meg til å si gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg hadde også superdupersvak strek da jeg testet sist - har baby nå Drister meg til å si gratulerer! Hehe, det går fint om den er negativ altså Jeg har samlet på alle testene bare for å sammenligne, og jeg har ikke svak strek, skyggestrek eller bulk på noen av de andre Og jeg har kommet til et punkt nå at dersom jeg ikke blir gravid nå, så er det helt greit. Har ikke testet så lenge, men jeg har blitt gravid på pillene før, og nå har jeg slutta. Det er helt ok om jeg ikke blir gravid og, jeg har barn fra før Dette er bare en sånn siste greie...blir jeg gravid er det hjertlig velkomment. Blir jeg det ikke så har jeg 2 fra før
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 Tenkte bare opplyse et par her inne ang. økonomi testing :-) Det er ikke dyrt å teste hele tida, kommer an på testen, tipper denne damen her har vært på billigetester.no og kjøpt big-pack til et par hundre spenn (20tester for under to hundre), akkurat som jeg har gjort. Da kan man teste seg omtrentlig bare for moro - og for å ha god samvittighet når man tar et glass vin for oss som er litt slappe med prevensjon... Det stemmer. Gubben kjøpte 10 stk nå for 90 kr. Så jeg overlever Ny mnd, ny lønn Er bedt bort til helga og, så greit å sjekke ja. Jeg er ikke slapp med prevensjon, jeg har slutta! Men utifra kroppslige symptomer å dømme har jeg nok ikke fått igjen eggløsningen tidligere, men jeg hadde det for ca 2 uker siden i form av kviser i trynet! Det er liksom mitt que, kan du si Var kvisefri i 2 mnd, helt til jeg testa pos. på el
MrsMilla Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 Tenkte bare opplyse et par her inne ang. økonomi testing :-) Det er ikke dyrt å teste hele tida, kommer an på testen, tipper denne damen her har vært på billigetester.no og kjøpt big-pack til et par hundre spenn (20tester for under to hundre), akkurat som jeg har gjort. Da kan man teste seg omtrentlig bare for moro - og for å ha god samvittighet når man tar et glass vin for oss som er litt slappe med prevensjon... Det stemmer. Gubben kjøpte 10 stk nå for 90 kr. Så jeg overlever Ny mnd, ny lønn Er bedt bort til helga og, så greit å sjekke ja. Jeg er ikke slapp med prevensjon, jeg har slutta! Men utifra kroppslige symptomer å dømme har jeg nok ikke fått igjen eggløsningen tidligere, men jeg hadde det for ca 2 uker siden i form av kviser i trynet! Det er liksom mitt que, kan du si Var kvisefri i 2 mnd, helt til jeg testa pos. på el haha, vi er vel på samme planet da, jeg har testet meg tre ganger nå med litt småkvalme og trøtt. Må legge til at vi overhodet ikke prøver å få flere barn, men er bare kronisk dårlige med prevensjon. ikke totalkrise om det blir to streker, sikkert derfor vi er dårlige med prevensjon. Greit å ta en test ja, når man tenker ta et glass vin. Har noia for å plutselig stå med positiv test og to glass vin innabords....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 Tenkte bare opplyse et par her inne ang. økonomi testing :-) Det er ikke dyrt å teste hele tida, kommer an på testen, tipper denne damen her har vært på billigetester.no og kjøpt big-pack til et par hundre spenn (20tester for under to hundre), akkurat som jeg har gjort. Da kan man teste seg omtrentlig bare for moro - og for å ha god samvittighet når man tar et glass vin for oss som er litt slappe med prevensjon... Det stemmer. Gubben kjøpte 10 stk nå for 90 kr. Så jeg overlever Ny mnd, ny lønn Er bedt bort til helga og, så greit å sjekke ja. Jeg er ikke slapp med prevensjon, jeg har slutta! Men utifra kroppslige symptomer å dømme har jeg nok ikke fått igjen eggløsningen tidligere, men jeg hadde det for ca 2 uker siden i form av kviser i trynet! Det er liksom mitt que, kan du si Var kvisefri i 2 mnd, helt til jeg testa pos. på el haha, vi er vel på samme planet da, jeg har testet meg tre ganger nå med litt småkvalme og trøtt. Må legge til at vi overhodet ikke prøver å få flere barn, men er bare kronisk dårlige med prevensjon. ikke totalkrise om det blir to streker, sikkert derfor vi er dårlige med prevensjon. Greit å ta en test ja, når man tenker ta et glass vin. Har noia for å plutselig stå med positiv test og to glass vin innabords.... Ikke sant...og det vil ikke jeg skal skje heller! Men er så vanskelig å si "nei, vi prøver å bli gravide", for folk flest syns vi har nok. Av en eller merkelig grunn....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg fikk tre svake streker med CB test i sommer. To dager på rad. Legen sjekka alt, så testene og trodde selvsagt at jeg var gravid. Men, nei, ikke gravid. Ikke for å drepe gleden, håper det går din vei, men vent til CB digital slår ut!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #15 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg fikk tre svake streker med CB test i sommer. To dager på rad. Legen sjekka alt, så testene og trodde selvsagt at jeg var gravid. Men, nei, ikke gravid. Ikke for å drepe gleden, håper det går din vei, men vent til CB digital slår ut! Det går veldig veldig fint
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #17 Skrevet 29. oktober 2012 legg ut bilde da :-) Får ikke gjort det, sitter på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå