Gå til innhold

Denne uka sparer vi på en del mat utgifter ;)

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

I dag får vi levert ferdig slaktet gris på døra! Den er foret opp av svigers, og julegava fra dem til oss <3 Og til helga får vi lamekjøtt og elgkjøtt av svogeren, som er julegave fra han til oss!

Trenger jeg å uttale meg over hvor herlige,snille og gode svigerforeldrene og svogeren er?!?!?! <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk!

Så utrolig deilig :)

Vi skal snart fylle opp fryseren med lam og reinsdyr, kjøper selv da men, billigere og mye bedre er det uansett :)

Skrevet

Så snill familie. Bedre å få gaver man faktisk har bruk for, enn ting man bare må stue bort i et skap.

Vi har nettopp fylt fryseren med hjortekjøtt. Blir mye god mat til vinteren.

Skrevet

heldiggriser! Vi og svigermor (bor i generasjonsbolig) har akkurat fylt opp fryseren med en halv elg og for en gangs skyld så fikk vi den ferdig delt og pakka - selv om det kosta litt ekstra var det verdt det :) Det blir mange gode middager!

Skrevet

Ooooh, jeg forventer middagsinvitasjon ;)

Så får du komme på villsaumiddag om et par uker :D

Skrevet

Åh, jeg savner den tiden jeg var sammen med en samegutt som alltid hadde reinkjøtt i fryseren... Vi spiste stort sett ikke annet de 4 Årene vi var sammen. Kokte tunge, blodpølser og litt av hvert. Vi malte ogsÅ litt av kjøttet av og til, lagde pizza og sÅnt med reinkjøtt. Herlige og billige tider:-P Han slaktet jo ogsÅ selv, sÅ ingen kostnader i det hele tatt.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ooooh, jeg forventer middagsinvitasjon wink.png

Så får du komme på villsaumiddag om et par uker biggrin.png

Tja, får en del stek av grisen, ellers så får jeg jo elg stek, så om du vil prøve deg opp i snø glatte brumund, så velbekomme ;) hehe

Skrevet

Tja, får en del stek av grisen, ellers så får jeg jo elg stek, så om du vil prøve deg opp i snø glatte brumund, så velbekomme ;) hehe

Brumund som i Dala? :o

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Brumund som i Dala? :o

Jupps, Brumunddal ja, bor i bygda Brumund like ovenfor, opp mot fjellet ;)

Skrevet

Da har vi en middagsavtale til sommern ;) Bestemora mi bor i Brumunddal :D Og vi flytter nedover høsten 2013 :D

(Grandonkelen min bor i Brumund, har gård der : >)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Da har vi en middagsavtale til sommern ;) Bestemora mi bor i Brumunddal :D Og vi flytter nedover høsten 2013 :D

(Grandonkelen min bor i Brumund, har gård der : >)

Haha :-D så moro! Hadde jo alltids vært kjekt med nye venner, så da er det bare å komme ja! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...