Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 I dag får vi levert ferdig slaktet gris på døra! Den er foret opp av svigers, og julegava fra dem til oss <3 Og til helga får vi lamekjøtt og elgkjøtt av svogeren, som er julegave fra han til oss! Trenger jeg å uttale meg over hvor herlige,snille og gode svigerforeldrene og svogeren er?!?!?! <3
Gidder ikke! Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Fantastisk! Så utrolig deilig Vi skal snart fylle opp fryseren med lam og reinsdyr, kjøper selv da men, billigere og mye bedre er det uansett
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Så snill familie. Bedre å få gaver man faktisk har bruk for, enn ting man bare må stue bort i et skap. Vi har nettopp fylt fryseren med hjortekjøtt. Blir mye god mat til vinteren.
Labetutt Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 heldiggriser! Vi og svigermor (bor i generasjonsbolig) har akkurat fylt opp fryseren med en halv elg og for en gangs skyld så fikk vi den ferdig delt og pakka - selv om det kosta litt ekstra var det verdt det Det blir mange gode middager!
Gjest Miryks Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Ooooh, jeg forventer middagsinvitasjon Så får du komme på villsaumiddag om et par uker
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Åh, jeg savner den tiden jeg var sammen med en samegutt som alltid hadde reinkjøtt i fryseren... Vi spiste stort sett ikke annet de 4 Årene vi var sammen. Kokte tunge, blodpølser og litt av hvert. Vi malte ogsÅ litt av kjøttet av og til, lagde pizza og sÅnt med reinkjøtt. Herlige og billige tider:-P Han slaktet jo ogsÅ selv, sÅ ingen kostnader i det hele tatt.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Ooooh, jeg forventer middagsinvitasjon Så får du komme på villsaumiddag om et par uker Tja, får en del stek av grisen, ellers så får jeg jo elg stek, så om du vil prøve deg opp i snø glatte brumund, så velbekomme hehe
Gjest Miryks Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Ooooh, jeg forventer middagsinvitasjon Så får du komme på villsaumiddag om et par uker Tja, får en del stek av grisen, ellers så får jeg jo elg stek, så om du vil prøve deg opp i snø glatte brumund, så velbekomme hehe Brumund som i Dala?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Ooooh, jeg forventer middagsinvitasjon Så får du komme på villsaumiddag om et par uker Tja, får en del stek av grisen, ellers så får jeg jo elg stek, så om du vil prøve deg opp i snø glatte brumund, så velbekomme hehe Brumund som i Dala? Jupps, Brumunddal ja, bor i bygda Brumund like ovenfor, opp mot fjellet
Gjest Miryks Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Jupps, Brumunddal ja, bor i bygda Brumund like ovenfor, opp mot fjellet Da har vi en middagsavtale til sommern Bestemora mi bor i Brumunddal Og vi flytter nedover høsten 2013 (Grandonkelen min bor i Brumund, har gård der : >)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 Jupps, Brumunddal ja, bor i bygda Brumund like ovenfor, opp mot fjellet Da har vi en middagsavtale til sommern Bestemora mi bor i Brumunddal Og vi flytter nedover høsten 2013 (Grandonkelen min bor i Brumund, har gård der : >) Haha :-D så moro! Hadde jo alltids vært kjekt med nye venner, så da er det bare å komme ja! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå