Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 http://www.tv2.no/underholdning/broom/disse-bileierne-er-mest-utro-3778389.html Og jaja.. det finnes unntak.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Fordi dette er blitt en klisjee. Menn som er opptatt av fin bil er også i gjennomsnitt mer opptatt av frihet for sin egen pikk.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Det der stemmer veldig godt på horehandel iallfall. I følge min venninne som jobber i politiet.
*Miss Flua* Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Åneeei, samboeren har kikket litt på BMW!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Tja.. Vet om mange trofaste med fine biler. Men de to største utrosvina jeg vet om kjører også BMW.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 Har mange i omgangskretsen som har flotte BMW er, vi også. har aldri hørt om eller mistenkt noe tull fra noen av dem. Kanskje et byfenomen? Hr er det mye mer tull blant de med typisk arbedisbil. De litt ustabile håndtverkerne.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Har mange i omgangskretsen som har flotte BMW er, vi også. har aldri hørt om eller mistenkt noe tull fra noen av dem. Kanskje et byfenomen? Hr er det mye mer tull blant de med typisk arbedisbil. De litt ustabile håndtverkerne. Tror ikke mannen din forteller deg at han er utro. De med fine biler er litt smarte og er flinke å skjule utroskap. I motsetning til øldrikkende håndverkere.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #10 Skrevet 30. oktober 2012 Har mange i omgangskretsen som har flotte BMW er, vi også. har aldri hørt om eller mistenkt noe tull fra noen av dem. Kanskje et byfenomen? Hr er det mye mer tull blant de med typisk arbedisbil. De litt ustabile håndtverkerne. Tror ikke mannen din forteller deg at han er utro. De med fine biler er litt smarte og er flinke å skjule utroskap. I motsetning til øldrikkende håndverkere. Ja, det kan hende det er derfor.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. oktober 2012 #11 Skrevet 30. oktober 2012 interessant... mannen min kunne tenke seg bmw...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 30. oktober 2012 #12 Skrevet 30. oktober 2012 Jaja, da får jeg bare sette meg ned å vente på at mannen er utro da... Eller ikke
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #13 Skrevet 30. oktober 2012 Vi skal kjøpe en ny BMW 5 serie stasjonsvogn i dag faktisk...... skulle egentlig kjøpe en scoda superb men BMWen falt bedre i smak hos oss begge. Vi blir vell noen utro svin begge to da, godt at vi er to om det da
MrsMilla Skrevet 30. oktober 2012 #14 Skrevet 30. oktober 2012 Puh, da kan jeg trygt puste ut! Haha, vi og! Kjører stødige og trygge Toyota verso - og ingen av oss har sansen for utroskap!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #15 Skrevet 30. oktober 2012 Ikke alle drittsekker kjører bmw. Men alle som kjører bmw er drittsekk
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 30. oktober 2012 #16 Skrevet 30. oktober 2012 Vi har Bmw stasjonsvogn.. Og det stemmer! Vi puler hemningsløst rundt på alt vi ser begge to!!! Eeeeh.. Nei Jeg har hørt noe lignende tidligere, men da gjaldt det kvinnfolk i Audi
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. oktober 2012 #17 Skrevet 30. oktober 2012 Så glad for at samboeren kunvil kjøre volvo! Han surmulet som en unge når vi måtte låne Mercedesen til broren hans :-p
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 30. oktober 2012 #18 Skrevet 30. oktober 2012 Hmm nabomannen har en BMW, og ofte kjører han ut sent på kvelden.. Kanskje jeg bør spionere på han, hoho
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. oktober 2012 #19 Skrevet 30. oktober 2012 Vel, bmw er jo en badtastebil.. Pappa har BWM oh no!! jaja han er typisk horekunde han da, advokat kjører BWM og bor på Oslo´s beste vestkant.. oh my.. Audi da? Er ikke det fin bil? Porsche? Kanskje for små til å få ha en hore trapert over kølla inne i slik en kanskje...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. oktober 2012 #20 Skrevet 30. oktober 2012 Vi har Bmw stasjonsvogn.. Og det stemmer! Vi puler hemningsløst rundt på alt vi ser begge to!!! Eeeeh.. Nei Jeg har hørt noe lignende tidligere, men da gjaldt det kvinnfolk i Audi Haha pappa har BMW mamma har Audi Jaja nå vet jeg hvor arven går...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 30. oktober 2012 #21 Skrevet 30. oktober 2012 Vi har Bmw stasjonsvogn.. Og det stemmer! Vi puler hemningsløst rundt på alt vi ser begge to!!! Eeeeh.. Nei Jeg har hørt noe lignende tidligere, men da gjaldt det kvinnfolk i Audi Haha pappa har BMW mamma har Audi Jaja nå vet jeg hvor arven går... Haha! Men da har du jo en strålende unnskyldning kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå