Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg søker og søker, hvertfall en jobb om dagen! Kommer meg på jobbintervju og får liksom ikke jobben heller. Kan det at jeg er alene med et barn virke inn negativt på en arbeidsgiver? Jeg skal jo skaffe barnevakt for de vaktene det evt blir sen jobb på også og det nevner jeg jo på intervjuet. Tror jeg har gode referanser og. Er per dd. tilkallingsvikar i et byrå, men hater å gå på nye arbeidsplasser hver eneste da. Dårlige lønninger er det og som vikar.. Bekymrer meg syk hver eneste kveld på grunn av det her.. åh, dagens utblås!
humlesurr Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Sier du at du "kan skaffe" eller at du _har_ barnevakt? Det skal i utgangspunktet ikke ha noe å si om du er alene, men arbeidsgiver ønsker stabil arbeidskraft og mins mulig problemer med fravær. La det komme tydelig fram at du har ting på stell slik at du kan skjøtte jobben din Ellers er det vanskelig å svare uten å ha sett deg i aksjon. Men kom forberedt, se fresh ut og vær imøtekommende og nysgjerrig på arbeidsplassen -still spørsmål som viser at du er på.
Fiemamma Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har akkurat samme problem, minus barnet! Søker døgnet rundt snart, reiser på intervju, men nei.. Søker i vanlige butikker for klær, interiør, hudpleie osv. da jeg har mye erfaring og vært assisterende butikksjef før. Men det er ikke bra nok, de vil ha rakettforskere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå