Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Gjerne privat. Eller, ikke sånn at man må søke og ta den man får. Noen som har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Fordi vi bor i en utkant hvor alle kjenner alle. Vil ikke gå der.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Rundt Os tror jeg det er en som driver privat.. kan sjekke ut det jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Har hørt at det skal være en i nærheten av bystasjonen. Tror hun heter Ann Kristin. Søk etter "samlivsterapeutene". Har en venninne som har snakket om henne.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Hi her. Det er nødt å være en superflink. Min mann er veldig veltalende og får god kontakt med de fleste. Litt psykopat light. Han vil se på samtalene som en konkurranse han skal vinne. Han har litt lavt kvinnesyn. Så vi skulle kanskje gått til en mann. Men det spiller kanskje ikke så stor rolle. Men terapauten må være dyktig og profesjonell. Ellers blir jeg ikke hørt :-(
Iiiiik Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 Frode Thuen holder vel til i Bergen? Han er flink tror jeg. Blir i hvert fall imponert over mange av svarene hans i A-magasinet.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 Frode Thuen holder vel til i Bergen? Han er flink tror jeg. Blir i hvert fall imponert over mange av svarene hans i A-magasinet. Jeg ville ikke valgt Thuen.
Iiiiik Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 Frode Thuen holder vel til i Bergen? Han er flink tror jeg. Blir i hvert fall imponert over mange av svarene hans i A-magasinet. Jeg ville ikke valgt Thuen. Hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #15 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg er ikke hi. Men jeg synes han virker litt for liberal og litt for lav moralterskel. Ønsker feks en mann trekant så bør kona tenke seg om om dette er noe hun kan berike mannen med før hun avslår. Eh..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #17 Skrevet 29. oktober 2012 Takker for tips Min eks var sånn som du beskriver. Jeg vil råde deg til å gå på singeltimer først, slik at du får lagt frem din side av saken, uten innblanding fra mannen.. Hva med familievernkontoret, de tilbyr sånne ting, eller så finnes det som de andre her over skriver- private. Vi var hos en privat samlivsterapeut først, men synest ikke hun var så flink , synest de var flinkere på familievernkontoret.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #18 Skrevet 30. oktober 2012 Takker for tips Min eks var sånn som du beskriver. Jeg vil råde deg til å gå på singeltimer først, slik at du får lagt frem din side av saken, uten innblanding fra mannen.. Hva med familievernkontoret, de tilbyr sånne ting, eller så finnes det som de andre her over skriver- private. Vi var hos en privat samlivsterapeut først, men synest ikke hun var så flink , synest de var flinkere på familievernkontoret. Ja vet at jeg burde gått aleine først. Men han kan jo føle seg truet av det og så blir det brukt mot meg. Det blir ikke enkelt og jeg gruer meg. Derfor er det er uhyre viktig for meg å få et konkret navn på en jeg kan være trygg på personen er dyktig. Ellers tror jeg ikke jeg tør. Hi
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #19 Skrevet 30. oktober 2012 Prøv singeltime først. Så ser du om kjemien stemmer.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #20 Skrevet 30. oktober 2012 Hvis du har god råd anbefaler jeg Frode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå