Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Omelett, kokt egg, stekt egg, rugsprø, grøt med frukt, yoghurt med musli
Major HotLips Houlihan Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Knekkebrød og frokostblandinger, kellogs all bran for eksempel
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Omelett med paprika, purre ost og skinke Yoghurt med eple, banan, drue og appelsin (evt pære om vi har) Blåbærmusli med melk Havregrøt med eple og druer Salat. Pleier å lage en stor salat med kylling, pasta, skinke, ost og alt det vanlige som varer i ett par dager. Smoothie CC med eple og kanel eller bær Fruktsalat Forskjellige frokostblandinger- har ofte litt syltetøy i Vaniljekesam med bær og musli Jeg spiser veldig mye egg, eggerøre, omelett En del yoghurt med musli eller frukt Frokostblanding med syltetøy, melk eller biola Smoothies av bær, yoghurt og juice Som du ser går det veldig mye i musli og frukt her, men jeg synes det er veldig godt. Blir ikke så tørt som brød, da klarer jeg ikke å få maten ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå