Gå til innhold

I hvilken uke fikk du graviditetssymptomer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte det en uke før forventet mens, reagerte plutselig på bikkjematen og ble bilsyk noe jeg aldri har blitt før.

Skrevet

Ca en uke før forventet mens, var kvalm hele døgnet.

Anbefales ikke å merke det så tidlig da, når man reagerer så sterkt på svangerskapshormonene blir det gjerne ille. Jeg slet med kvalme og brekninger hele svangerskapet gjennom.....

Skrevet

Rundt den tiden jeg skulle hatt mensen. Merket mest at jeg ble kvalm og uvel.

Skrevet

I første svangerskap fikk jeg symptomer i uke 5. Da ble jeg brått dårlig, kroppen verket og jeg klarte så vidt å røyse meg opp av senga. Mensen kom heller ikke (selv om den pleier å være uregelmessig) på lang tid, så jeg begynte å reagere litt på det også.

I andre svangerskap fikk jeg symptomer 1 uke før forventet mens. ømme bryster, småkvalm, hodeverk også begynte jeg å klø av sengtrekket (flanell).

I dette svangerskapet reagerte jeg ikke før i uke 7 (prøvde å tenke at det kunne være alt annet enn en graviditet, da vi egentlig var ferdige). Kvalmen kom, hodeverk og dilla på agurk. Fikk også problemer med amminga, da jeg enda ammer minste. Ble/blir også mye raskere sliten, og enkelte netter klarer jeg omtrent ikke å stå opp for å ta meg av mini på 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...