Gå til innhold

Trilletur kl 06.00 på morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det noen gang hendt at dere har vært så tidlig oppe og kommet dere ut døra? Mini her våkner rundt 05.00 og etter 1 time er jeg lei. Ofte er han og jeg ferdigspist, påkledd og klar for en ny dag rundt kl 06.00. Jeg er ganske så rastlaus av meg, og vil egentlig bare komme meg ut så fort som mulig :P

Ville dere reagert om noen var ute på trilletur i 6-tiden på morgenen?

Føler selv at det er alt for tidlig, men samtidig blir det nesten en vane da mini står opp så tidlig uansett.

Jeg synes det er en koselig og rolig start på dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trill når du vil :) jeg er oppe på den tiden (tar buss til jobb) og vi er ganske mange som starter dagen før seks, se det er nå bare å nyte roen og stillheten det. I dag tidlig var det stjerneklart og rolig og stille. Snø som knirket under skoene, fikk skikkelig julestemning! Da er det koselig å starte dagen med en liten tur!

Gjest sug lut
Skrevet

Det har jeg gjort mye, med den ene som bare sov i vogn i mange måneder. Slank ble jeg også, jogge med vogn er ikke dumt. Stille og koselig er det også, det er jo en bonus.

Skrevet

Ikkeno problem, men husk refleks!

Skrevet

Det hadde jeg glatt gjort :)

Skrevet

Da eldste var baby var det ikke helt uvanlig at jeg tok følge med mannen på vei til hans jobb i 7-7.30-tiden om morgningen for å besøke en venninne som også hadde vært våken i noen timer da ;)

Skrevet

Er jo ikke værre enn de som jogger om morgenen...

Skrevet

Har du lyst, har du lov! I den grad eg hadde tenkt over det om eg traff deg, så hadde det vel mest vore "stakkar, ho får nok ikkje så mykje søvn." Beundrar morgonfriskheita di! Mine kan og vere tidleg oppe, men eg sløvar nok lenge i senga medan dei puslar rundt.

Skrevet

God tur :)) (selv om du sikkert er tilbake nå(

Skrevet

Husk refleks på vogna og deg selv, det er det eneste jeg hadde reagert på om jeg hadde sett du ikke hadde på den tiden. Ellers hadde jeg vel ikke tenkt så mye over det. Folk må nesten få styre døgnet sitt selv, jeg orker ikke legge meg opp i hvordan andre legger opp sin dag ;)

Gjest peacock
Skrevet

Vi må ofte hjemmefra kl 630 for å rekke innom barnehagen før jobb og skole. Trilletur for turens skyld kl 6 er jeg ikke nok morgenmenneske til, men en joggetur er ikke så dumt :-)

Skrevet

Trill i vei:) eneste jeg tenker når jeg ser dere morgentrillere er at jeg er glad ungene mine er "store" nå;)

God tur:)

Skrevet

Nei, synes det er tidleg viss eg må opp før åtte :( er blitt lat av permisjon..

Skrevet

Så heldig du er da!

Høres ut som du har en liten som lar deg sove leeeeeenge! :) Jeg kan bare drømme om å få sove så lenge.

Skrevet

Så heldig du er da!

Høres ut som du har en liten som lar deg sove leeeeeenge! :) Jeg kan bare drømme om å få sove så lenge.

Nei, ho er ikkje ein morgonfugl. Får det att når eg skal på jobb att, må vekke ein komababy for amming :/
Skrevet

Trilletur klokken 6 er vel fint :-)

Husker da gutten min var 2 1/2 og vi var på ferie i Italia. Da sto mannen min opp med ham hver morgen klokken halv fem og gikk ut for å vekke hanen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...