Gå til innhold

Kjøp/salg grupper på Facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare i mitt område at moderatorene har blitt maktsyk? Hehe, sitter og får ikke sove og registrerer at de kaster ut folk om de dytter en ekstra gang, går i diskusjoner med de dom skal selge/ kjøpe og ser ut som de sitter på FB 24/7.

Går det virkelig an ta sånt noe SÅ seriøst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg kommer fra var det en hel med folk som ble kastet ut fordi dem spurte ei dame 2 ganger om en ting hun ville bytte eller selge.

Så endte med at noen andre tok over gruppa som er aktiv nå.

Jeg har ikke vært innom på en god stund nå holder meg egentlig til andre ting ettersom dem som sitter på facen 24/7 er rimelig frekke og ;-)

Skrevet

Bare i mitt område at moderatorene har blitt maktsyk? Hehe, sitter og får ikke sove og registrerer at de kaster ut folk om de dytter en ekstra gang, går i diskusjoner med de dom skal selge/ kjøpe og ser ut som de sitter på FB 24/7.

Ha ha, slik er det inne på ei gruppe for nærområdet her og. Gruppa har ei eviglang liste med regler, og gud forby skulle noen prøve diskutere med selger! Kan bli litt vel strikt til tider ja..

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Ha ha, slik er det inne på ei gruppe for nærområdet her og. Gruppa har ei eviglang liste med regler, og gud forby skulle noen prøve diskutere med selger! Kan bli litt vel strikt til tider ja..

Her også :)

Skrevet

Slik er det her og. Rene underholdningen. Hun som styrer mest med det her er naver og har alt for mye fritid. Ble vel glad for at hun endelig har noe å drive på med og noen å herske over. Har sett henne flere ganger på butikken (bor på ett lite sted) og hver gang står hun å diskuterer denne siden med noen... Snakk om å ha fritidsproblemer.

Det som er trist er at denne damen har små barn som er hjemme med henne. De kan ikke få mye oppmerksomhet fra moren sin.

Skrevet

Her er det ikke så ille. men jeg har inntrykk av at mange av brukerne er hjemmeværende. det har vært noen tråder om at hvis man legger ut noe for salg så forma jammen følge opp tråden sin. de som byr skal da ikke behøve å vente i flere timer før de får svar fra selger ;)

Skrevet

Bor dere i samme område, eller? :)

Gjest pizzadilla
Skrevet

Jeg ble kastet ut av en gruppe fordi jeg sa klart ifra om at varene hun ene solgte var ulovlige i Norge. Hun var visst den som hadde gruppa! Hehe!

Uansett rakk jeg å ta screenshot av alt og sendte det til tollvesenet:-)

Skrevet

oi...! Tror ikke det har vært noe slikt drama her :) Eller så har jeg bare ikke fått det med meg ;) Har faktisk ikke tenkt på at det sitter en der som har "makta" til å kaste ut folk eller lage regler :D

Skrevet

Hehe, ja her ble tilogmed hun som laget gruppen kastet ut etter hun lot andre ta over etter en stund. De har noe å tilføye til alle som legger ut annonser. Også her er det hjemmeværende og de tar nok "jobben" litt vel seriøst. Tenker det er folk som har hatt lite ambisjoner i livet sitt og som blir maktsyke. Ekkel egenskap.

Skrevet

I den gruppen jeg er i ser det ikke ut som det er noen regler i det hele tatt. Ikke virker det som om man har behov for det heller. Hyggelige og seriøse mennesker der inne. Har nettopp kjøpt en del Janus baby ulltøy av en dame for en billig penge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...