Øyboeren med to små <3 Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 ......sitter jeg nå og ser reprosen av "Skal vi danse", og er helt besatt av å se på "ryggflesket" til Hanne Sørvåg.... Haha....! Altså, jeg ser poenget, men dama er uansett flott..!
Nikamo Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Haha Så reprisen tidligere i dag jeg, men glemte å se etter
Øyboeren med to små <3 Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2012 Nesten så jeg skjemmes litt over meg selv her..!
Nikamo Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Næh, så lenge du holder det her inne, så er du trygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå