Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Min bestevenn er bifil, dette har jeg vist om i sikkert 10år. HAN har aldri hatt kjæreste, vært småforelsket i ny og ne men ikke noe mer enn det. Han er verdens bestevenn på alle måter, rett og slett en herlig person. Nå den siste tiden har han funnet seg enn mannlig kjæreste ( første gang han har vært med en mann) og de to skal flytte sammen. Jeg syntes det er flott at min bestevenn har funnet seg noen som gjør han glad, han fortjener det beste. MEN, jeg syntes det plutelig er blitt litt rart at denne personen er av samme kjønn. Det er jo så merkelig, for at min venn er bifil er jo gammel nytt for meg. Jeg syntes det er rart når min venn forteller at han har sovet i samme seng som en mann, holder rundt han om natten, at de har sex... Noen som har opplevd lignende og som har noe å dele? Noen som også har hatt de følelsene jeg har hatt i forhold til dette? Jeg håper jo at disse følelsene mine går over, for jeg både støtter og er like glad i min kamerat uansett om han er sammen med en jente eller en gutt. Jeg er ikke interessert i svar som går på hets av homofile, kun seriøse svar.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Tror bare du trenger litt tid til å venne deg til tanken
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Vær glad på hans vegne! Så herlig at han har funnet en sjelevenn! Kanskje har "bifil" vært et skalkeskjul. Nå som han først har funnet den perfekte mannen blir det enklere å gå for homofil. Hurra for kjærligheten!
magpie Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg tror også at det bare tar litt tid å venne seg til det. Og kansje bli bedre kjent med den nye samboeren..? Ei av mine nærmeste venninner er bifil og ho hadde ei jente som samboer i flere år. Jeg følte ikke at det var noe rart eller uvant med det (jeg kjente også kjæresten fra før), men når ho noen år senere fikk seg en kjæreste som var mann..DET syntes jeg var bare rart tok litt tid å venne seg til det
Gjest Ziva Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg tror også at det bare tar litt tid å venne seg til det. Og kansje bli bedre kjent med den nye samboeren..? Ei av mine nærmeste venninner er bifil og ho hadde ei jente som samboer i flere år. Jeg følte ikke at det var noe rart eller uvant med det (jeg kjente også kjæresten fra før), men når ho noen år senere fikk seg en kjæreste som var mann..DET syntes jeg var bare rart tok litt tid å venne seg til det Samme her når hun datet damer så tenkte vi aldri på det som rart. Nå når hun er sammen med en mann, så er det liksom litt "rart"
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Så flott at dere tok dere tid til å svare, å at dere ikke dømmer for å syntes det er rart. En ting jeg glemte å ta med her er at jeg ikke kjenner denne kjæresten hans. Det hele har gått fort i svingene, så jeg har bare møtt han en gang:) Det kan jo tenkes at jeg kanskje hadde syntes det var rart om det var en jente også, fordi jeg er så vant til at bestevennen min ikke har kjæreste. Jeg vet ikke. Men jeg håper jo at jeg venner meg til dette, å at jeg ikke føler at det er rart etterhvert som jeg blir kjent med kjæresten:D For jeg unner min bestevenn å finne kjærligheten og at han er lykkelig, uansett om det er med en kvinne eller mann:D hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå