Otiliemeddrømmer Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Hei Har akkurat donert en liten sum penger til en utrolig god sak og håper at mange andre gjør det samme. Dette er et verktøy for vanskeligstilte barn, som sliter med å utvikle språket sitt. Dette er noe som har god effekt på disse barna. Håper flere er med på å donere litt, slik at arbeidet med å hjelpe de barna som ikke har de samme forutsetningene som alle, får en mulighet til å lykkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå