Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Som har stått og kledd seg ut, øvd seg på å være skikkelig skumle, hatt det sååå gøy, motet seg opp på å gå å ringe på hos fremmede.. Og hva skjer??? De blir møtt av sure gretne damer som nekter å gi de snop fordi de kom på feil dag??? E jo ikke barna sin feil? Greitt nok, foreldrene har sagt de skal få gå i helgen, men de vet jo ikke at det er bare onsdag som er rett dag! Vær så snill å ikke la det gå ut over barna som går da! Syns også onsdag er den rette dagen å gå, men det vet ikke alle ungene.. Ja nå er det litt seint å komme med et sånt innlegg, helga er jo over. Men tenk over det til neste gang da!! De som bøller seg fordi de ikke får noe, eller er frekke på noen andre måter kan dere da i ørene hjem til foreldrene og si hva dere mener om barnet...
Gjest Antarctica Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Åhhh, ikke mer, please. Jeg har aldri vært gretten mot noen, og fikk heller ikke besøk denne helga, men jeg husker noen unger som ringte pÅ for mange År siden og sa de var høstbukker, og ville ha gotteri. "Kom igjen til jul!" sa jeg da. Å ringe pÅ dører Året rundt og forlange noe av folk er tiggeri, og jeg vedder pÅ at om det var en polakk eller noen rom-barn som kom pÅ døra ville dere smelt den igjen alle sammen...
*SommerFrisk* Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Som har stått og kledd seg ut, øvd seg på å være skikkelig skumle, hatt det sååå gøy, motet seg opp på å gå å ringe på hos fremmede.. Og hva skjer??? De blir møtt av sure gretne damer som nekter å gi de snop fordi de kom på feil dag??? E jo ikke barna sin feil? Greitt nok, foreldrene har sagt de skal få gå i helgen, men de vet jo ikke at det er bare onsdag som er rett dag! Vær så snill å ikke la det gå ut over barna som går da! Syns også onsdag er den rette dagen å gå, men det vet ikke alle ungene.. Ja nå er det litt seint å komme med et sånt innlegg, helga er jo over. Men tenk over det til neste gang da!! De som bøller seg fordi de ikke får noe, eller er frekke på noen andre måter kan dere da i ørene hjem til foreldrene og si hva dere mener om barnet... jeg er så inderlig enig med deg!<3 Stakkars unger
Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Hvis det er den største skuffelsen ungene får er det nok ikke så farlig. De er ikke dummere enn at de vet at det er feil dag, om de er store nok til å gå aleine. Det blir som gutta som ringte på her en dag med en Rema-pose og sa at de samlet inn penger for Rema som skulle sendes til fattige barn i u-land - poeng for oppfinnsomhet og tiltakslyst, nice try - goodbye.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg er såpass hønemamma at jeg ikke engang sender poden ut på Haloweentigging (eller hva man skal kalle det), vi kjører ham til tanta, gudmora og foreldrene mine så får han ringe på og skremme noen han kjenner. Han er en sensitiv gutt, og jeg vet han kommer til å begynne å gråte når "alle" sier nei (tror ikke det er så mange som feirer haloween rundt her), sure eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå