Gå til innhold

Har noen opplevd å bli tricket på halloween

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg bodde sammen med eksen ringte det på døra på Halloween. Det stod en liten gutt der, utkledd og alene og sier knask eller knep. Eksen min sier knep. Da sier han lille: jeg kan ingen knep jeg :) haha. Nei da så.

Skrevet

Da jeg bodde sammen med eksen ringte det på døra på Halloween. Det stod en liten gutt der, utkledd og alene og sier knask eller knep. Eksen min sier knep. Da sier han lille: jeg kan ingen knep jeg :) haha. Nei da så.

Hehe, så skjønn da :) Håper dere ga han noe, stakkars.

Skrevet

Hehe, så skjønn da :) Håper dere ga han noe, stakkars.

Hehe jeg var ikke hjemme, men det fikk han sikkert :)

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Var noen som sprutet ketchup på den nye trappen vår, og vi har enda en flekk igjen der :(

Var også noen som hadde isopor og gnikka på ruta vår helt til mannen sprang ut.

Vi har alltid gitt barna noe, men har opplevd at noen har blitt sur for at dem fikk for lite godteri! Da er det ikke mye morsomt å være snill...

Skrevet

Var noen som sprutet ketchup på den nye trappen vår, og vi har enda en flekk igjen der :(

Var også noen som hadde isopor og gnikka på ruta vår helt til mannen sprang ut.

Vi har alltid gitt barna noe, men har opplevd at noen har blitt sur for at dem fikk for lite godteri! Da er det ikke mye morsomt å være snill...

Herregud, hvis man blir sur for at man får for lite?? Utakknemlige små jævler!

Skrevet

Kom hjem dagen etter til en tilgriset dør med ketchup og egg en gang.

Da ble jeg irritert.

Skrevet

Har aldri opplevd det. Jeg spurte en liten jente hva hun gjorde når noen ba om knep. Da geiper jeg, sa hun:-).. he he... Like greit å gi deg godteri da, sa jeg, for geiping er jo ikke noe hyggelig. Jenta nikket megetsigende ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...