Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Altså, Når det blir lengde på håret der nede, så stikker jo hårene ut gjennom bikinitrusa/trusa og tightsen. Vet ikke hvor godt dette synes for andre som ikke går nærme og faktisk ser på området, men det er jo uansett ganske ekkelt. Hva gjør dere hårete damer for å unngå dette?
mrsrogaland. Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Forblir "ekkel", trimmer bikinilinjen, eller sånn som meg; barberer vekk alt.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Fjerner alt. Eller nei nå har jeg en stripe der fordi .. Liker det. Men ellers tar jeg alt vekk.
Soon to be mum Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Man barberer bikinilinjen. Er ikke vanskeligere enn det.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Foretrekker å barbere selv, men har møtt en som ikke liker at kvinner barberer seg der nede.. Hehe...
sukker & salt Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Altså, Når det blir lengde på håret der nede, så stikker jo hårene ut gjennom bikinitrusa/trusa og tightsen. Vet ikke hvor godt dette synes for andre som ikke går nærme og faktisk ser på området, men det er jo uansett ganske ekkelt. Hva gjør dere hårete damer for å unngå dette? Stusser og tar bikinilinjen ved behov. Jeg er vel "gammel til sinns". Syns det er litt ekkelt med barberte kjønn på voksne damer og menn jeg da... Uansett er det ingen andre enn mannen min som studerer meg mellom bena, og han kan ikke fordra glattbarbert f***e, så da får han tåle hår som eventuelt stikker ut gjennom trusa.
Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Lar være å bruke nettingtruse, for eksempel. Er jo kjipt når det lugger i glidelåsen på jeansene.
Himmel og hav Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Klipper det kort. Jeg barberer meg, av ulike årsaker, ikke, men jeg klipper det så det er en cm kort. Jeg tror aldri jeg har opplevd at hårene stikker ut gjennom tightsen, forøvrig, så det er mulig at du er litt mer stri i busta enn meg, og da kan det jo bli verre av å ha det kort.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg shaver alt. Høres like sexy ut som kaktus ben når man har strømpebukse. Men har aldri opplevd at håret stikker ut av trusa og tightsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå