Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Kaptein Sabeltann er ikke så verst å se på når langemann er med jo...han er jo hot! det er sikkert are meg regner jeg med hehehe...ruben også, yummi:P
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Gode, gamle langemann eller nye langemann som var med i den teite kaptein sabeltann-serien som gikk på nrk (super?)?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 begge? ene er vell han som var med i cæsar?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Langemann i NRK er ikke verst, nei Han andre kan jeg spare meg for.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Han EKTE Langemann er ikke særlig ille nei:-) Altså ikke han i NRK serien.. Om jeg ikke tar feil så har ekte langemann sørlandsdialekt også?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Han EKTE Langemann er ikke særlig ille nei:-) Altså ikke han i NRK serien.. Om jeg ikke tar feil så har ekte langemann sørlandsdialekt også? Du tar feil, han snakker østlandsdialekt. Men isj, har ikke sansen for ham, gammel mann. Ruben og Glade Gorm er derimot ikke verst å se på! Og Kyrre Haugen og Håvard Bakke på NRK.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Han er hot ja MEN han som spiller Langemann spiller/spilte jo også nissen med det lange skjerfet i Putti Plutti Pott, og der er han ikke hot. Så sminka gjør jobben sin ja hehe
Gjest Vicky Pollard Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Håvard B er kjekk, og har kjempesexy stemme
*SommerFrisk* Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 Kaptein Sabeltann er ikke så verst å se på når langemann er med jo...han er jo hot! det er sikkert are meg regner jeg med hehehe...ruben også, yummi:P Hehe, for oss i kr.sand så er det bare EN langemann; Audun Meling. Han er kanskje ikke den hotteste jeg kan tenke meg. Men er det mulig du mener han nye? -Håvard Bakke`? Fra døden på Oslo S ? Han er det jo en del som synes er fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå