Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Hei, Skal snart ha barnebursdag med ca 11 stk 5 åringer, gutter og jenter. Bursdagen skal vare i 2 timer. Vi har ganske liten plass og jeg tenkte det kan være lurt å ha noen organiserte leker i bakhånd. Alle er fra barnehagen, men gutten min har kun gått i barnehagen noen måneder så vi kjenner ikke alle barna så godt. Jeg kommer så langt på: -sette halen på grisen -bro bro brille (som kanskje ikke egner seg siden leiligheten vår er liten)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Stolleiken, kjøpe lange lakrissnører og knyte en seigmann nederst, så skal de stå med hendene på ryggen mens det er om å gjøre å bli først ferdig.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Stolleiken, kjøpe lange lakrissnører og knyte en seigmann nederst, så skal de stå med hendene på ryggen mens det er om å gjøre å bli først ferdig. Hm, blir kanskje litt trangt med stolleiken. Så det ikke først
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 HI her Takk for tips, kjempefine begge to. Tenk at jeg glemte stolleken, den er jo en klassiker. Tar gjerne mot flere tips.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Min 5 åring var i bursdag for noen uker siden og der hadde de stolleken, ingen av barna hadde prøvd det før. I følge mammaen var de akkurat litt for små, for flere av barna hadde begynt å gråte når de ikke fikk en stol
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Skattejakt...men kanskje helst ute hvis dere har liten plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå