Gå til innhold

Hva syns du om huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe nydelig,men litt av en pris :)

Skrevet

Fint utenpå å kjempe stygt inni.

Ganske dyrt hus når alt bør fikses på.

Skrevet

Med 12 soverom, 10 bad og 14 stuer (eller noe sånt) er det vel mer et hotell/leirskole enn en enebolig da...

Skrevet

Flott hus! Men personlig synes jeg det er for stort, har null behov for 9 bad. Sliter med å holde rent de 2 vi har:p

Skrevet

Fantastisk fint utvendig. En del jævlige løsninger inne, men mange av dem kan rettes opp med litt maling.

Skrevet

12 sovrom, 9 bad og 5 stuer??! Hehe, det var da voldsomt til plass :D

Aner ikke hvor det ligger, men her får man ikke så mye for 5, 9 mill i hvert fall.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Fantastisk hus og beliggenhet! Litt i største laget for mitt behov og en del jeg ville fiksa på inne.

Gjest overlord
Skrevet

Nydelig hus, men altfor dyrt å pusse opp svært lite sentral beliggenhet.

Skrevet

Flott hus, men likte ikke alt innvendig. Ville nok krevd en del for å tilfredsstille dagens krav til standard. Uansett - hva skal man med et sånt hus? Det er jo et pensjonat/gjestiveri nærmest.

Skrevet

Flott, men hadde aldri aldri! Turde å være der alene. Spesielt ikke når det er mørkt. Hadde jo hørt lyder overalt. Ikke overtroisk, men tror jeg kunne blitt det her :)

Skrevet

Flott, men hadde aldri aldri! Turde å være der alene. Spesielt ikke når det er mørkt. Hadde jo hørt lyder overalt. Ikke overtroisk, men tror jeg kunne blitt det her :)

Det har faktisk blitt spilt inn en "spøkelsfilm" i det huset der for noen år siden- men jeg husker ikke hva den heter... Jenta mi fikk den via pennyklubben, så jeg skjønner godt at du fikk de tankene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...