Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=23357216&ESTATE_SIZE%2FLIVING_AREA_FROM&PRICE_FROM&sort=0&ESTATE_SIZE%2FLIVING_AREA_TO&keyword=surnadal&PRICE_TO
Februargullet2013 Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Kjempe nydelig,men litt av en pris
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Fint utenpå å kjempe stygt inni. Ganske dyrt hus når alt bør fikses på.
Serepta Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Med 12 soverom, 10 bad og 14 stuer (eller noe sånt) er det vel mer et hotell/leirskole enn en enebolig da...
Lisjtuppa Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Flott hus! Men personlig synes jeg det er for stort, har null behov for 9 bad. Sliter med å holde rent de 2 vi har:p
Hybelkanina Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Fantastisk fint utvendig. En del jævlige løsninger inne, men mange av dem kan rettes opp med litt maling.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 12 sovrom, 9 bad og 5 stuer??! Hehe, det var da voldsomt til plass Aner ikke hvor det ligger, men her får man ikke så mye for 5, 9 mill i hvert fall.
Gjest Gullguttene Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Fantastisk hus og beliggenhet! Litt i største laget for mitt behov og en del jeg ville fiksa på inne.
Gjest overlord Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Nydelig hus, men altfor dyrt å pusse opp svært lite sentral beliggenhet.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Flott hus, men likte ikke alt innvendig. Ville nok krevd en del for å tilfredsstille dagens krav til standard. Uansett - hva skal man med et sånt hus? Det er jo et pensjonat/gjestiveri nærmest.
Svømmetur Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 Flott, men hadde aldri aldri! Turde å være der alene. Spesielt ikke når det er mørkt. Hadde jo hørt lyder overalt. Ikke overtroisk, men tror jeg kunne blitt det her
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #12 Skrevet 28. oktober 2012 Flott, men hadde aldri aldri! Turde å være der alene. Spesielt ikke når det er mørkt. Hadde jo hørt lyder overalt. Ikke overtroisk, men tror jeg kunne blitt det her Det har faktisk blitt spilt inn en "spøkelsfilm" i det huset der for noen år siden- men jeg husker ikke hva den heter... Jenta mi fikk den via pennyklubben, så jeg skjønner godt at du fikk de tankene
mibella Skrevet 28. oktober 2012 #13 Skrevet 28. oktober 2012 Hehe.. tror ikke jeg heller hadde sovet der alene.. Selvsagt av eldre årgang inne. Masse historie bak dette huset. Er i Møre og Romsdal. Veldig fin plass Stangvik:) Hadde nok villet pusse opp, men økonomi til slike hus kan jeg nok bare drømme om! http://www.trollheimsporten.no/gullkongens-hus-til-salgs-igjen-2-millioner-billigere.4801481-137312.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå