Gå til innhold

Gravid eller bare paranoid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg være gravid? Jeg tror egentlig ikke det, men klarer ikke å fri meg fra tanken og det er frykelig slitsomt!

Kort sag: hadde sex 8 september.. (med samboer altså, og ja, det skjer ikke så ofte..). Tok Cerazette til vanlig tid, men kastet opp midt på natta..

Kan det være nok "slurv" med Cerazette til at jeg kan ha blitt gravid? Jeg har jo hørt om andre som har blitt gravide når de har brukt den, så det er derfor jeg blir så innmari paranoid.

Jeg tok en test i slutten av september, den var uten tvil negativ. Ville den ha vært positiv hvis jeg var gravid, eller ville det vært for tidlig?

Men nå går jeg og føler både det ene og det andre.. Blir gal av det!

Jeg må nesten ta en test til i morgen, men herlighet - det skal jo ikke være sånn når man går på piller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...