Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Intimadvarsel!! Ver eneste gang jeg og gubben har samleie får vi sopp (Vi driver med normale greier). Dette er utrolig frustrerende siden det holder på å drepe sexlivet vårt. Det er så ille nå at gubben har småhintet om at han ikke klarer mere av oss pga sexuel frustrasjon. ;( Problemet dukket opp for ca et år siden når vi kjøpte huset. Mens før hadde vi ikke dette problemet Er det mulig og bli allergisk mot hverandre? Og tror dere det er farlig å ha f.eks analsex isteden for? Eller kan man da isteden få sopp i stumpen? Vi bruker ikke kondom pga jeg synes det er smertefullt. Hjelp?!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Intimadvarsel!! Ver eneste gang jeg og gubben har samleie får vi sopp (Vi driver med normale greier). Dette er utrolig frustrerende siden det holder på å drepe sexlivet vårt. Det er så ille nå at gubben har småhintet om at han ikke klarer mere av oss pga sexuel frustrasjon. ;( Problemet dukket opp for ca et år siden når vi kjøpte huset. Mens før hadde vi ikke dette problemet Er det mulig og bli allergisk mot hverandre? Og tror dere det er farlig å ha f.eks analsex isteden for? Eller kan man da isteden få sopp i stumpen? Vi bruker ikke kondom pga jeg synes det er smertefullt. Hjelp?!! Ang. analsex Da bør det brukes kondom pga bakterier som kan gi urinveisinfeksjon etc. Allergi: Hvis det hadde vært allergi så hadde du fått blant annet heftig utslett i underlivet og nedover lårene.. Hvordan er kostholdet deres? Fordi det er lettere å få sopp hvis man spiser mye produkter med sukker(brus, snop, tacokrydder etc), melkeprodukter, mye frukt, hvetemel. Så det høres egentlig ut mer som at en av dere har ikke blitt kvitt soppen for så smitte den andre igjen. Så dere bør komme dere til lege(gynekolog for din del) for å få mer heftig behandling enn canesten. Og legg om kosten kan være en fordel
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Takk for svar! Enda godt det ikke var allergi! Vi spiser begge lavkarbo, mye LCHF. Så tror ikke det er det, men kan hende du har rett i at vi smitter hverandre hele tiden. Kan man ha sopp selv om man ikke har symptomer? HI
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Ville reist til gynekologen for å få sterke kur mot sopp. Deretter ville jeg prøvd å vaske meg nedentil etter sex og brukt kondom. Hvis du reagerer på latex så finnes det kondomer uten dette på markedet
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Takk for svar! Enda godt det ikke var allergi! Vi spiser begge lavkarbo, mye LCHF. Så tror ikke det er det, men kan hende du har rett i at vi smitter hverandre hele tiden. Kan man ha sopp selv om man ikke har symptomer? HI Ja det kan man.Bruker mannen din kur eller har han overlatt det til deg og smitter deg igjen og igjen? Vannskelig å komme ut av en slik situasjon når man har det ofte over tid. Jeg hadde det slik med en ex, men ikke da jeg fikk ny partner. Han var den eneste jeg har hatt det slik med og jeg tror ikke han brukte ordentlig kur lenge nok.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Intimadvarsel!! Ver eneste gang jeg og gubben har samleie får vi sopp (Vi driver med normale greier). Dette er utrolig frustrerende siden det holder på å drepe sexlivet vårt. Det er så ille nå at gubben har småhintet om at han ikke klarer mere av oss pga sexuel frustrasjon. ;( Problemet dukket opp for ca et år siden når vi kjøpte huset. Mens før hadde vi ikke dette problemet Er det mulig og bli allergisk mot hverandre? Og tror dere det er farlig å ha f.eks analsex isteden for? Eller kan man da isteden få sopp i stumpen? Vi bruker ikke kondom pga jeg synes det er smertefullt. Hjelp?!! Beklager for intime detaljer her hi, men sånn hadde vi det og. Var helt forferdelig om han kom inni meg..trodde det var sopp.. var helt forferdelig!! Leste mye om det på nettet, etter uttallige kurer med soppdrepende midler fant jeg ut at har eksem og er ekstremt allergisk. Begynte med allergitabletter, og passer på at det er helt tørt og at mannen ikke kommer inni meg. Dusjer og vasker meg godt med intimsåpe etter samleie, og klør meg ikke om jeg begynner å kjenne det kommer. Dette hjelper på meg, fått det så mye bedre
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Takk for svar! Enda godt det ikke var allergi! Vi spiser begge lavkarbo, mye LCHF. Så tror ikke det er det, men kan hende du har rett i at vi smitter hverandre hele tiden. Kan man ha sopp selv om man ikke har symptomer? HI Ja det kan man.Bruker mannen din kur eller har han overlatt det til deg og smitter deg igjen og igjen? Vannskelig å komme ut av en slik situasjon når man har det ofte over tid. Jeg hadde det slik med en ex, men ikke da jeg fikk ny partner. Han var den eneste jeg har hatt det slik med og jeg tror ikke han brukte ordentlig kur lenge nok. Vi bruker begge kur, men vi må kanskje begge ta oss en tur til legen for å få en heftig kur av noe slag..?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Takk for svar! Enda godt det ikke var allergi! Vi spiser begge lavkarbo, mye LCHF. Så tror ikke det er det, men kan hende du har rett i at vi smitter hverandre hele tiden. Kan man ha sopp selv om man ikke har symptomer? HI Ja det kan man.Bruker mannen din kur eller har han overlatt det til deg og smitter deg igjen og igjen? Vannskelig å komme ut av en slik situasjon når man har det ofte over tid. Jeg hadde det slik med en ex, men ikke da jeg fikk ny partner. Han var den eneste jeg har hatt det slik med og jeg tror ikke han brukte ordentlig kur lenge nok. Vi bruker begge kur, men vi må kanskje begge ta oss en tur til legen for å få en heftig kur av noe slag..? Sikkert lurt. Ikke noe godt med svie og kløe i underlivet. Jeg syns det svidde mer enn det klødde når jeg hadde hatt det mange ganger.Og ja det svidde mye mere med kondom da. Kjentes ut som jeg hadde brannsår innvendig.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Intimadvarsel!! Ver eneste gang jeg og gubben har samleie får vi sopp (Vi driver med normale greier). Dette er utrolig frustrerende siden det holder på å drepe sexlivet vårt. Det er så ille nå at gubben har småhintet om at han ikke klarer mere av oss pga sexuel frustrasjon. ;( Problemet dukket opp for ca et år siden når vi kjøpte huset. Mens før hadde vi ikke dette problemet Er det mulig og bli allergisk mot hverandre? Og tror dere det er farlig å ha f.eks analsex isteden for? Eller kan man da isteden få sopp i stumpen? Vi bruker ikke kondom pga jeg synes det er smertefullt. Hjelp?!! Beklager for intime detaljer her hi, men sånn hadde vi det og. Var helt forferdelig om han kom inni meg..trodde det var sopp.. var helt forferdelig!! Leste mye om det på nettet, etter uttallige kurer med soppdrepende midler fant jeg ut at har eksem og er ekstremt allergisk. Begynte med allergitabletter, og passer på at det er helt tørt og at mannen ikke kommer inni meg. Dusjer og vasker meg godt med intimsåpe etter samleie, og klør meg ikke om jeg begynner å kjenne det kommer. Dette hjelper på meg, fått det så mye bedre Hvordan fant du ut at dere hadde alleri? HI
Gjest Antarctica Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 Intimadvarsel!! Ver eneste gang jeg og gubben har samleie får vi sopp (Vi driver med normale greier). Dette er utrolig frustrerende siden det holder på å drepe sexlivet vårt. Det er så ille nå at gubben har småhintet om at han ikke klarer mere av oss pga sexuel frustrasjon. ;( Problemet dukket opp for ca et år siden når vi kjøpte huset. Mens før hadde vi ikke dette problemet Er det mulig og bli allergisk mot hverandre? Og tror dere det er farlig å ha f.eks analsex isteden for? Eller kan man da isteden få sopp i stumpen? Vi bruker ikke kondom pga jeg synes det er smertefullt. Hjelp?!! Hva om det er han som har sopp, og re-infiserer deg hver gang dere ligger sammen? Ta sølibat i 4 uker, ta en skikkelig kur begge to, og prøv igjen. Og husk, melkesyrekapsler gjør kål påå soppen, mens såpe og overdreven vasking gjør den verre.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 28. oktober 2012 #12 Skrevet 28. oktober 2012 Intimadvarsel!! Ver eneste gang jeg og gubben har samleie får vi sopp (Vi driver med normale greier). Dette er utrolig frustrerende siden det holder på å drepe sexlivet vårt. Det er så ille nå at gubben har småhintet om at han ikke klarer mere av oss pga sexuel frustrasjon. ;( Problemet dukket opp for ca et år siden når vi kjøpte huset. Mens før hadde vi ikke dette problemet Er det mulig og bli allergisk mot hverandre? Og tror dere det er farlig å ha f.eks analsex isteden for? Eller kan man da isteden få sopp i stumpen? Vi bruker ikke kondom pga jeg synes det er smertefullt. Hjelp?!! Beklager for intime detaljer her hi, men sånn hadde vi det og. Var helt forferdelig om han kom inni meg..trodde det var sopp.. var helt forferdelig!! Leste mye om det på nettet, etter uttallige kurer med soppdrepende midler fant jeg ut at har eksem og er ekstremt allergisk. Begynte med allergitabletter, og passer på at det er helt tørt og at mannen ikke kommer inni meg. Dusjer og vasker meg godt med intimsåpe etter samleie, og klør meg ikke om jeg begynner å kjenne det kommer. Dette hjelper på meg, fått det så mye bedre Hvordan fant du ut at dere hadde alleri? HI Fordi det var ingenting av soppmidler som funket, ble bare verre. Prøvde alt av kjerringråd og. Kom over det på nettet at det var ei som var like plaget, alle legene trodde det var sopp, men det ble bare verre på ho. Til slutt var ho på randen og kom i kontakt med en som jobbet på universitetssykehuset ett kikk og han sa at dette ikke var sopp men eksem, kontakteksem. Om man har eksem og er allergisk så blir det verre med soppdrepende midler, og man kan oppleve å få sopp i tillegg..så det blir gående i en ond sirkel. Jeg kastet i meg dobbel dose med allergitabletter, tørket meg godt og lå med papir nede der så jeg ikke skulle være fuktig- klarte å la være å klø.. Så gikk det bedre og bedre, nå har jeg det omtrent normalt så lenge jeg ikke lar han komme inni meg og at jeg vasker meg godt etter samleie. Med meg så var det så gale at jeg klødde meg til blods. Har hatt sopp mange ganger før, og dette var en helt annen kløe..kan ikke beskrives. Håper at du finner ut av det hi, vet hvor forferdelig det er..
Major HotLips Houlihan Skrevet 28. oktober 2012 #13 Skrevet 28. oktober 2012 Mange gode råd du har fått her, men dere burde også prøve bytte intimsåpe. Feil såpemerke kan være med på å trigge et sopputbrudd. Jeg kan bare bruke dr greve eller lactasyd, men hva man tåler er veldig individuelt
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. oktober 2012 #14 Skrevet 28. oktober 2012 Det går faktisk ann å være allergisk mot mannen sæd. Har dere prøvd med kondom?
BikkjeBisk Skrevet 28. oktober 2012 #15 Skrevet 28. oktober 2012 Intimadvarsel!! Ver eneste gang jeg og gubben har samleie får vi sopp (Vi driver med normale greier). Dette er utrolig frustrerende siden det holder på å drepe sexlivet vårt. Det er så ille nå at gubben har småhintet om at han ikke klarer mere av oss pga sexuel frustrasjon. ;( Problemet dukket opp for ca et år siden når vi kjøpte huset. Mens før hadde vi ikke dette problemet Er det mulig og bli allergisk mot hverandre? Og tror dere det er farlig å ha f.eks analsex isteden for? Eller kan man da isteden få sopp i stumpen? Vi bruker ikke kondom pga jeg synes det er smertefullt. Hjelp?!! Hva om det er han som har sopp, og re-infiserer deg hver gang dere ligger sammen? Ta sølibat i 4 uker, ta en skikkelig kur begge to, og prøv igjen. Og husk, melkesyrekapsler gjør kål påå soppen, mens såpe og overdreven vasking gjør den verre. Vi bruker begge canesten. Melkesyrekapsler? Slike man drikker?
Gjest Antarctica Skrevet 28. oktober 2012 #16 Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Nei, stapper opp i skjeden. En av typene heter Eco Vag, en annen Vivag. Endret 28. oktober 2012 av Pashla
BikkjeBisk Skrevet 28. oktober 2012 #17 Skrevet 28. oktober 2012 Mange gode råd du har fått her, men dere burde også prøve bytte intimsåpe. Feil såpemerke kan være med på å trigge et sopputbrudd. Jeg kan bare bruke dr greve eller lactasyd, men hva man tåler er veldig individuelt Jeg har sluttet og bruke såpe, bruker bare vann. Har prøvd "alt" mulige slags greier. Men, ja. Jeg har fått flotte svar!
BikkjeBisk Skrevet 28. oktober 2012 #18 Skrevet 28. oktober 2012 Nei, stapper opp i skjeden. Hva?! Altså at de er spesialisert for å putte i skjeden? Apoteket tenker jeg ja?
BikkjeBisk Skrevet 28. oktober 2012 #19 Skrevet 28. oktober 2012 Det går faktisk ann å være allergisk mot mannen sæd. Har dere prøvd med kondom? Ja, men jeg blir veldig sår av de, kan i tillegg få sopp av kondom. Huff
Gjest Antarctica Skrevet 28. oktober 2012 #20 Skrevet 28. oktober 2012 Apotek og helsekostbutikk. Ikke noe hokuspokus. Eller yoghurt naturell fra Mega!
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 28. oktober 2012 #22 Skrevet 28. oktober 2012 Tipper vel nesten det er intimsåpa du reagerer på jeg da...?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 28. oktober 2012 #23 Skrevet 28. oktober 2012 Intimadvarsel!! Ver eneste gang jeg og gubben har samleie får vi sopp (Vi driver med normale greier). Dette er utrolig frustrerende siden det holder på å drepe sexlivet vårt. Det er så ille nå at gubben har småhintet om at han ikke klarer mere av oss pga sexuel frustrasjon. ;( Problemet dukket opp for ca et år siden når vi kjøpte huset. Mens før hadde vi ikke dette problemet Er det mulig og bli allergisk mot hverandre? Og tror dere det er farlig å ha f.eks analsex isteden for? Eller kan man da isteden få sopp i stumpen? Vi bruker ikke kondom pga jeg synes det er smertefullt. Hjelp?!! Hva om det er han som har sopp, og re-infiserer deg hver gang dere ligger sammen? Ta sølibat i 4 uker, ta en skikkelig kur begge to, og prøv igjen. Og husk, melkesyrekapsler gjør kål påå soppen, mens såpe og overdreven vasking gjør den verre. Vi bruker begge canesten. Melkesyrekapsler? Slike man drikker? Jeg er SUPER allergisk mot Canesten! Da blir jeg MYE værre! Det brenner, blir rødt og gjør faktisk veldig vondt. Byttet til pevaryl og problem solved.
BikkjeBisk Skrevet 28. oktober 2012 #24 Skrevet 28. oktober 2012 Tipper vel nesten det er intimsåpa du reagerer på jeg da...? Nei, bruker ikke såpe
BikkjeBisk Skrevet 28. oktober 2012 #25 Skrevet 28. oktober 2012 Intimadvarsel!! Ver eneste gang jeg og gubben har samleie får vi sopp (Vi driver med normale greier). Dette er utrolig frustrerende siden det holder på å drepe sexlivet vårt. Det er så ille nå at gubben har småhintet om at han ikke klarer mere av oss pga sexuel frustrasjon. ;( Problemet dukket opp for ca et år siden når vi kjøpte huset. Mens før hadde vi ikke dette problemet Er det mulig og bli allergisk mot hverandre? Og tror dere det er farlig å ha f.eks analsex isteden for? Eller kan man da isteden få sopp i stumpen? Vi bruker ikke kondom pga jeg synes det er smertefullt. Hjelp?!! Hva om det er han som har sopp, og re-infiserer deg hver gang dere ligger sammen? Ta sølibat i 4 uker, ta en skikkelig kur begge to, og prøv igjen. Og husk, melkesyrekapsler gjør kål påå soppen, mens såpe og overdreven vasking gjør den verre. Vi bruker begge canesten. Melkesyrekapsler? Slike man drikker? Jeg er SUPER allergisk mot Canesten! Da blir jeg MYE værre! Det brenner, blir rødt og gjør faktisk veldig vondt. Byttet til pevaryl og problem solved. Finnes det også for menn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå