Gå til innhold

Besteforeldre som nedprioriterer barnebarnas konfirmasjon. Tragisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mildt sagt jævli skuffa.

Svigers har fått datoen for konfirmasjon neste vår og nei, de kan ikke komme. De har nemlig bestilt sydentur akkurat da.

Hallo? De skal reise alene, de er begge pensjonister og de kan fint ombooke og reise en uke før eller uken etter.

Man prioriterer da virkelig en så stor dag for barnebarn, gjør man ikke? Jeg har sagt til mannen at dette får han ta opp med dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde blitt veldig skuffet. Konfirmasjon til barnebarn burde vel være 1. prioritert?

Skrevet

Ja. Dette hadde aldri skjedd her... Ville bedt mannen snakket med dem. Men kommer dem ikke på andre tanker kan man dessverre ikke gjøre noe med det..

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe skuffet!!

Det er ikke som om det er en ukes varsel her! De har all mulighet til å endre reisen sin, og de er vel såpass oppegående at de selv er klar over at barnebarnet skal ha konfirmasjon selv før en innbydelse dukker opp?

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Tragisk vil jeg nok ikke kalle det. Men en merkelig prioritering er det jo.

Skrevet

Dårlig gjort at de ikke kan utsette syden turen denne ene gangen..

Skrevet

Da er mitt spørsmål: Hvor mange barnebarn har de? Er det liksom den 12. konfirmasjonen, og det er 3 til sammen våren, så klarer jeg liksom ikke å la være å ha forståelse med dem.

Men om dette er den første, og sannsynligvis den eneste, så hadde jeg booket dem inn for en sjekk på geriatrisk avdeling. Først som sist. Og tvangsinnlagt dem i en leilighet i Spania, uten returbillett.

Skrevet

her kommer ikke bestefar i noen av mine barns bursdager... han fant nemlig plutselig ut at han skulle ut at han skulle følge Jehovas vitner...

Skrevet

Hadde blitt litt irritert selv, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...