Gå til innhold

Yes, tjent 2000 kr i dag, lett som bare det :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt billig på tilbud og solgt dyrere, men fortsatt langt under butikkpris. Dette skal jeg fortsette med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo lureri på en måte det da.

Skrevet

Er akkurat det samme som alle andre butikker og næringsdrivene gjør. Ser ikke noe galt i det.

Så bra HI :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tja.. Det er vel å en måte å tjene penger på..

Skrevet

Hvordan er dette lureri egentlig? Det må dere nesten forklare meg.

Fikk ett veldig godt tilbud, la oss si jeg betalte 500 kr for varen, nypris i butikk er 2500,-. Jeg selger for 1500,-. JEG ser ihvertfall på det som en vinn-vinn situasjon, jeg tjener 1000 kr og kjøper sparer 1000 kr ;)

Skrevet

Tja,-noen av oss ville kanskje hatt et etisk dilemma med det. Jeg husker jeg ønsket å kjøpe en vogn på finn. Noen dager etter lå den der til 3 ganger den opprinnelige prisen, tom samme bilde. Da var ikke jeg intr ihvertfall.....

Skrevet

Da gjorde du et kupp :-) Hva slags vare er det snakk om? Solgte du på finn.no?

Skrevet

Dere som syns dette er så uetisk - dere er klar over at butikkene rundt omkring også kjøpere varene sine billig og selger det videre til forbrukerene (oss) !?

Bra jobba HI. Hva solgte du?

Skrevet

Og da selger selvsagt butikken det dyrere til oss og tjener penger på det. #9

Gjest peacock
Skrevet

Dette er så klart ikke uetisk, men reell handel :) En pris er det som kunden har lyst til å betale for varen, man kjøper ikke hvis man ikke føler man får nok ut av handelen i forhold til prisen.

HI, du har gjort et kupp - kan fortelle deg at butikkene bruker MYE penger på at slikt ikke skal være mulig. Det kalles arbitrasje og du er heldig som fant smutthullet før det ble stengt :)

God søndag

Skrevet

Det er ingen som klager om man gjør en god handel på et hus. Hvis man er heldig og får kjøpt et hus under takst, er det ingen som forventer at man skal selge det under takst når man skal selge det videre.

Det er jo ikke verre å tjene penger på det enn noe annet.

Skrevet

Butikken har gjort det de kan for å hindre dette, da de kun hadde en vare pr person, men klarte å få kjøpt tre stk. Hadde dratt tilbake å kjøpt to til om jeg hadde visst det var så lett å selge!

HI

Skrevet

Butikken har gjort det de kan for å hindre dette, da de kun hadde en vare pr person, men klarte å få kjøpt tre stk. Hadde dratt tilbake å kjøpt to til om jeg hadde visst det var så lett å selge!

HI

Hvor solgte du det? På Finn?

Bra jobba forresten :)

Skrevet

HI

Det er jo faktisk lureri, ikke mot de som kjøper av deg, men mot butikken som har solgt varene.

Skrevet

HI

Det er jo faktisk lureri, ikke mot de som kjøper av deg, men mot butikken som har solgt varene.

Jaja, det bryr jeg meg ikke noe om ;)

Skrevet

HI

Hvor solgte du det? På Finn?

Bra jobba forresten :)

På finn ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...